Новий нагнітач Roush робить Mustang GT потужнішим за будь-коли
— 17.07.2024 / 12:45Компанія Roush не далека від прагнення розганяти Ford Mustang до нових сміливих висот. Новий нагнітач, встановлений на Mustang GT V8, допомагає йому видавати величезні 810 л.
Це приблизно стільки ж, скільки у лімітованої серії GT3 RS – Ford Mustang GTD, хоча у вас більше шансів побачити полегшений Range Rover, ніж отримати одного з цих монстрів за $325k+. (Станом на травень 2024 року понад 7500 осіб подали заявки на один із них… з обмеженого тиражу всього у 1000 автомобілів).
GTD, звичайно, не просто потужний автомобіль, тому що в ньому є тонна (не в буквальному значенні) аеродинамічних хитрощів. Roush замахнулася на оновлення тільки двигуна, встановивши комплект із двох дросельних заслінок. Так, тут встановлений інвертований нагнітач Eaton TVS R2650 з переднім впуском, двома інтеркулерами та 84-міліметровим шківом.
Він підтримує тиск 13psi при 7000 об/хв, використовуючи оригінальні 80-міліметрові дросельні заслінки та індукційні елементи Ford, для отримання заявленої потужності та 630 фунт-фут моменту, що крутить.
Серед інших деталей – великий теплообмінник, насос інтеркулера Bosch, нові форсунки та паливні магістралі.
Ціни? Версія Launch Edition, на якій стоїть підпис Джека Роуша, починається від $9 995, що здається досить високою ціною в порівнянні з монстрами для треку вартістю понад $325 тисяч.














