Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Тепер водії в ЄС можуть купувати шини, знаючи, що вони відповідатимуть мінімальним стандартам гальмування у мокру погоду навіть за умови зносу до мінімальної глибини протектора.
Завдяки прийняттю нових правил в ЄС (R117-04), шини, що продаються через канал і за його межами, повинні бути протестовані на відповідність мінімальним вимогам до гальмування у мокру погоду при зношуванні до мінімального законного протектора в 1,6 мм, як і нові. Раніше правила передбачали мінімальні гальмівні характеристики тільки для нових шин, і хоча поки що немає жодних ознак того, що влада зобов’яже дотримуватися нового стандарту тут, водії Великобританії отримають вигоду, оскільки виробники поставлятимуть стандартизовану продукцію на всі ринки.
Однак новий захід було введено не лише для підвищення безпеки, а й тому, що ЄС хоче скоротити екологічні збитки від передчасної утилізації шин. Він вважає, що якщо споживачі більше довірятимуть характеристикам своїх шин при меншій глибині протектора, то вони будуть менш схильні здавати їх в брухт раніше, щоб купити нову гуму.
В даний час, за оцінками виробника шин Michelin, 50 відсотків автомобільних шин знімаються та замінюються до досягнення залишкової глибини протектора 3 мм. Це все ще набагато вище за встановлений законом мінімум – 1,6 мм, який у Великобританії такий самий, як і в Європі. Michelin стверджує, що застосування нових правил може скоротити споживання шин у Європі на 128 мільйонів одиниць, що призведе до зниження викидів CO2 на 6,6 мільйона метричних тонн.