
BMW намагається зробити новий M5 привабливішим завдяки заводським удосконаленням
— 24.07.2024 / 10:28Щоразу, коли виходить новий M, він зазвичай сприймається як обов’язковий автомобіль серед ентузіастів. Однак, коли BMW представила M5 минулого місяця, реакція була іншою. Спортивний седан зазнав загальної критики за величезну вагу та дещо сумнівний дизайн. Крім того, його плагін-гібридний характер може не сприяти високим продажам. Чи можуть деталі M Performance Parts допомогти G90 відповідати престижу своїх попередників?
Доступні з першого дня ці заводські оновлення додають купу вуглецевого волокна на великий кузов M5. Від переднього спойлера до розділеного заднього дифузора суперседан отримує цілий ряд легких деталей. Але все це лише крапля у морі, оскільки стандартний автомобіль важить колосальні 2 445 кг. Карбонова кришка паливного бака або розширювачі порогів теж не принесуть великої користі.
Крім карбонових елементів, новий BMW M5 можна буде оснастити матово-чорними бічними наклейками та арамідною антеною «акулячий плавець». Легкосплавні диски будуть додані до асортименту наступного літа, в комплекті з фірмовими шинами M Performance. Для наочності навіть на ковпачках штоків клапанів гордо красується літера “M”. Крім того, рельєфний логотип M5 прикрашає вихлопні патрубки, виготовлені з комбінації титану і вуглецевого волокна.
Незважаючи на те, що BMW пропонує кілька опцій, а також запчастини M Performance Parts, на старті продажів сьомого покоління M5 не пропонуватиме карбонові сидіння. У лімітованій версії CS вони були навіть позаду. Колеса Centerlock також відсутні, незважаючи на те, що вони доступні меншого седана M3.