Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Проводиться нове дослідження, покликане перевірити нав’язливість технології допомоги під час руху смугою в нових автомобілях – за рамками звичайних випробувань, що використовуються для отримання п’яти зірок з безпеки, – і виявити «рудиментарні» системи, які працюють проти водія, а не допомагають йому.
Незалежна організація з проведення краш-тестів Australasian New Car Assessment Program (ANCAP) розпочала «дослідницький проект» з перевірки агресивності та швидкості реакції систем допомоги під час руху смугою в популярних моделях.
Це стало відповіддю на критику на адресу організації з безпеки та її аналога Euro NCAP за те, що вона вимагає включати технологію утримання смуги руху за критеріями для отримання п’ятизіркового рейтингу, не гарантуючи, що системи, що впроваджуються автомобільними брендами, справді ефективні.
На даний момент тестування проводиться на додаток до стандартних випробувань ANCAP систем допомоги під час руху смугою на здатність запобігати зіткненням і не впливатиме на оцінку безпеки автомобіля з п’яти зірок.
Проте організація заявляє, що «результати цього пілотного проекту будуть доведені до відома виробників» і «послужать основою для внесення уточнень» до наступного набору протоколів випробувань ANCAP на безпеку, які мають бути проведені у 2026 році.