
Xpeng планує відкриття виробництва в Європі для уникнення митних тарифів
— 27.08.2024 / 20:36Після введення тимчасових мит на імпортовані китайські електромобілі в липні, компанія Xpeng розглядає можливість відкриття власного виробничого заводу в Європі. Хе Сяопен, голова правління Xpeng, підтвердив, що компанія планує зменшити вплив високих мит шляхом локалізації виробництва. На даний момент вибір місця для нового заводу знаходиться на ранній стадії.
Xpeng є однією з китайських компаній, що співпрацюють з розслідуванням Європейської комісії щодо державних субсидій для китайських виробників електромобілів. Хоча Xpeng не була відібрана окремо, вона підлягає підвищеному тарифу 21,3%, відповідно до останніх оновлень тарифів, які вступлять в силу не пізніше листопада цього року.
Компанія Xpeng почала свою діяльність в Європі у 2020 році, спочатку в Норвегії, а пізніше розширилася на інші ринки. В останньому звіті про прибутки Xpeng зазначила швидке зростання міжнародних продажів, які стали важливим фактором для компанії. У другому кварталі поточного року частка закордонних продажів вперше перевищила 10%. Флагманський позашляховик Xpeng G9 став найбільш продаваним середнім і великим електричним позашляховиком у Норвегії та Данії, а також увійшов до трійки лідерів у Швеції та Нідерландах. Наразі Xpeng продає автомобілі в тридцяти країнах і регіонах, включаючи Європу, Близький Схід та Латинську Америку.
Xpeng приєднується до ряду китайських виробників, які активно шукають можливості для відкриття заводів в Європейському Союзі, що є прямим наслідком введення нових мит. Leapmotor, підтримуваний Stellantis, вже розпочав виробництво в Польщі, а BYD будує завод в Угорщині. У вересні SAIC планує оголосити місце для нового заводу під маркою MG.
Згідно з новими тарифами, Tesla сплачуватиме 9% за імпорт з Китаю, BYD — 17%, Geely — 19,3%, а виробники, які не пройшли індивідуальну вибірку, включаючи Xpeng, — 21,3%. SAIC і виробники, які не співпрацюють, підлягатимуть найвищому тарифу в 36,3%.