
Уряд Японії схвалив плани Toyota з виробництва твердотільних акумуляторів
— 09.09.2024 / 8:18Toyota підтвердила свої наміри стати одним з перших світових виробників легкових автомобілів, які впровадять твердотільні акумулятори у серійне виробництво. Міністерство економіки, торгівлі та промисловості Японії офіційно схвалило плани компанії, що передбачають старт виробництва нової технології акумуляторів у 2026 році.
Спочатку випуск твердотільних акумуляторів буде обмеженим, але планується поступове збільшення виробництва до 2027 і 2028 років. Масове виробництво, як очікується, почнеться у 2030 році і далі. За словами Toyota, нові акумулятори будуть вироблятися в Японії і поступово інтегруватимуться у виробничий процес.
Виробник розраховує на значний прогрес у цьому напрямку. У планах — досягти цільового показника річного виробництва в 9 гігават-годин, хоча ця цифра буде досягнута поступово. Твердотільні акумулятори обіцяють суттєві покращення: зарядка від розрядки до повного за приблизно 10 хвилин і запас ходу до 1000 км за WLTP, що згодом може зрости до 1200 км.
Попередні анонси Toyota вказували на намір випустити твердотільний автомобіль вже у 2020 році, але через технічні труднощі терміни були відкладені. Однак, нещодавній прорив у технології, оголошений у червні 2023 року, підвищив теоретичний запас ходу батарей на 20%, до понад 1200 км.
Хоча Toyota поки що утримується від конкретних деталей, є припущення, що перший серійний автомобіль на основі твердотільних акумуляторів може бути гібридом, а не повністю електричним. Це дозволить зменшити вартість автомобіля, оскільки великі твердотільні акумулятори значно підвищують ціну.
Toyota не є єдиним виробником, який планує використовувати нову технологію. Компанія MG, що належить SAIC, анонсувала свій перший серійний автомобіль з твердотільним акумулятором на 2025 рік, а інший бренд SAIC, IM Motor, вже представив модель L6 з напівтвердотільною батареєю, яка забезпечує запас ходу до 1100 км.