
Власники Chevrolet Equinox EV стикаються з тривалими затримками ремонту
— 18.09.2024 / 8:58Два місяці тому Джеймс Репп потрапив у неприємну ситуацію, коли олень раптово з’явився на шляху його нового Chevrolet Equinox EV. Інженер-програміст не постраждав, але його автомобіль зазнав значних пошкоджень. Після аварії дилерський центр у Гейтерсбурзі, штат Меріленд, виявив 26 деталей, які потребують заміни, включаючи фари та бампер. Наразі Репп чекає на повернення свого автомобіля вже більше 60 днів.
За словами Реппа, він придбав автомобіль всього три тижні тому і наїхав лише 400 миль, але тепер змушений користуватися своїм старим газовим Equinox 2006 року випуску. «Те, що мало тривати три дні, перетворилося на невизначений термін. Це засмучує», — говорить він.
Ситуація Реппа не є поодинокою. Інші власники Equinox EV повідомляють про подібні затримки після незначних аварій, тоді як бензинові моделі General Motors могли б бути відремонтовані протягом кількох днів. Багато водіїв скаржаться на відсутність інформації щодо термінів постачання запчастин, в той час як дилери залишаються без відповідей.
Представник GM стверджує, що проблеми з запасними частинами не є системними, але не наводить конкретних причин затримок. Вони запевняють, що мають спеціальну команду для контролю готовності запчастин, проте досвід обслуговування електромобілів може потребувати покращення.
Equinox EV, що є найновішим електромобілем Chevy, сподівається стати успішним продуктом на ринку. Однак повільний ремонт може вплинути на репутацію марки, адже власники електромобілів все частіше стикаються з затримками, що нагадує проблеми, які виникали у стартапів у цій сфері.