
Nissan Magnite отримує оновлення та розширює присутність на міжнародних ринках
— 04.10.2024 / 20:15Ринок субкомпактних SUV демонструє стабільне зростання у всьому світі, що спонукає автовиробників активно конкурувати за частку у сегменті. Nissan Magnite, який нещодавно пройшов легкий фейсліфт, планує розширити свою доступність на 47 нових міжнародних ринках, що підвищить загальну кількість до понад 65 країн. Виробництво автомобіля продовжуватиметься на заводі в Ченнаї, Індія, де Nissan вже виготовив понад 150 000 одиниць Magnite.
Модель, яка була представлена у 2020 році, отримала оновлення, яке стосується, зокрема, зовнішнього дизайну. Найпомітнішою зміною стала ширша решітка радіатора та нова запобіжна пластина. Nissan також представив нові LED фари з індикаторами «у стилі світлового меча» та димчасті LED задні ліхтарі, хоча останні стали нововведенням.
Внутрішнє оздоблення також зазнало змін: нова коричнево-помаранчева шкіряна оббивка підвищує якість сприйняття салону. В автомобілі збереглися 7-дюймова цифрова панель приладів і 8-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи з підтримкою Wireless Android Auto та Apple CarPlay. В залежності від комплектації, автомобіль може бути оснащений аудіосистемою Arkamys, відеореєстратором та багатокольоровим освітленням.
Безпека забезпечується шістьма подушками безпеки, проте ADAS не включено до стандартного оснащення. Nissan Magnite побудований на архітектурі CMF-A+, спільно використовуваній з Renault Triber і Kiger. Доступні двигуни — це 1,0-літрові трициліндрові мотори, які пропонують 71 і 99 кінських сил.
Ціна оновленої моделі в Індії варіюється від 5,99 до 11,50 лакхів RS (приблизно 7130-13685 доларів США), що відповідає попереднім показникам. Основними конкурентами на ринку залишаються Citroen New C3, Hyundai Venue, Kia Sonet та інші.