У Ford бачать зміну пріоритетів-ДВЗ уже не в моді
— 16.06.2025Ford заявила, що для сучасних покупців тип двигуна вже не головне — сьогодні важливіші дизайн, технології та безпека.
У середу набули чинності нові європейські мита на електромобілі китайського виробництва, оскільки Європейська комісія і китайські виробники не змогли досягти компромісу. Ці тарифи на імпорт можуть досягати 45,3% для певних моделей, що може вплинути на всю галузь.
Підвищення тарифів готувалося протягом тривалого часу і стало результатом ретельного розслідування з боку ЄС. Ставки мит різняться в залежності від ступеня співпраці компаній з європейськими органами. Наприклад, материнська компанія MG, SAIC, зіткнеться з найбільшим підвищенням на 35,3% на додаток до вже існуючих 10%. В той же час BYD доведеться сплатити додаткові 17%, а Geely — 18,8%.
Після введення нових тарифів Міністерство торгівлі Китаю закликало місцевих виробників призупинити інвестиційні плани в країнах, які підтримали ці мита. Виробникам рекомендували зосередити інвестиції на країнах, що проголосували проти мит, з обережністю ставлячися до країн, які утрималися.
Десять країн ЄС, зокрема Франція, Польща та Італія, підтримали нові мита, тоді як 12 утрималися, а п’ять, зокрема Німеччина, проголосували проти. Ця позиція може мати негативні наслідки для Італії та Франції, які активно намагалися залучити китайські автомобільні бренди.
Водночас BYD, здається, успішно адаптувалася до нових умов. Компанія раніше оголосила про плани відкриття фабрики в Угорщині, яка, на відміну від інших країн, проголосувала проти мит. Також BYD обдумує перенесення своєї європейської штаб-квартири з Нідерландів до Угорщини, що виглядає як стратегічний крок у новій економічній реальності.