Jeep Wagoneer бореться за місце під сонцем
— 15.07.2025В епоху змін в автопромі Jeep Wagoneer намагається знайти своє місце. Як вплине на бренд новий електромобіль Wagoneer S?
Незважаючи на численні скептичні прогнози, попит на електричні автомобілі (ЕА) продовжує зростати. За результатами нового опитування, проведеного компанією Accenture, 54% водіїв у США планують придбати електромобіль протягом наступних 10 років, а лише 11% заявили, що ніколи не розглядатимуть таку покупку. Глобальні цифри ще оптимістичніші, зокрема, 57% водіїв по всьому світу очікують, що їх наступний автомобіль буде електричним.
Особливо високий попит на ЕА спостерігається в Китаї, де 65% респондентів вірять, що майбутнє автомобільної індустрії належить електричним машинам. У той час як у Німеччині та Франції настрої більш стримані: 37% і 36% відповідно вважають, що електромобілі стануть основними, проте ці країни також демонструють зростання інтересу до електричних транспортних засобів.
Згідно з опитуванням, основними критеріями для покупців є надійність (83%), безпека (82%) і співвідношення ціни та якості (82%). Це означає, що екологічні переваги вже не є головним мотивом для покупки, як це було на початкових етапах впровадження електричних автомобілів.
Щодо зарядної інфраструктури, то 70% респондентів хочуть мати можливість заряджати свій автомобіль удома або на громадських зарядних станціях. Окрім цього, 81% водіїв вважають, що запас ходу є одним з найважливіших аспектів при виборі електричного автомобіля.
Ці дані свідчать про те, що електромобілі набирають популярності, і попит на них буде тільки зростати, оскільки автовиробники пропонують все більше моделей, від компактних і доступних до розкішних варіантів.