
Седани зникають, позашляховики займають лідерські позиції
— 13.11.2024 / 8:10У США тренд на позашляховики продовжує набирати обертів, внаслідок чого седани, які колись користувалися великою популярністю, поступово зникають з ринку. Яскравим прикладом є відмова Mazda від моделі Mazda6 після 2021 року, коли продажі цього седана різко впали з 57 898 одиниць у 2015 році до всього лише 18 504 одиниць у 2021-му. Відповідно до тенденцій ринку, компанія значно розширила лінійку своїх позашляховиків, включивши нові моделі CX-30, CX-50, CX-70, CX-90 і CX-5.
За словами Кохея Шибати, менеджера програми Mazda, попит на седани в Америці настільки малий, що компанія наразі не бачить сенсу їх випускати. Тим не менше, Шибата зазначив, що якщо покупці почнуть активно цікавитися седанами, Mazda готова повернутися до цього сегменту.
Але ситуація в Китаї суттєво відрізняється. У цій країні попит на седани залишається високим, і тут можна знайти чимало моделей, яких вже давно немає в США. Наприклад, Buick Lacrosse, Cadillac CT6 і Lincoln Zephyr, а також новий електричний седан Mazda EZ-6, який компанія нещодавно презентувала на китайському ринку. EZ-6 базується на платформі Deepal/Shenlan SL03 від китайського виробника Changan і пропонує варіанти як з електричним, так і з гібридним приводом.
Ціни на електричні версії Mazda EZ-6 починаються від 22 400 доларів, що робить їх доступними для широкої аудиторії. Запас ходу новинки варіюється від 480 до 600 км, що додає їй ще більше привабливості серед китайських споживачів.