В той час як багато автовиробників обережно коригують свої плани щодо повного переходу на електричні автомобілі, Abarth зберігає вперту позицію на електричному фронті. В Європі бренд Scorpion повністю відмовився від моделей з двигунами внутрішнього згоряння, зокрема від 595 і 695 Abarth, зосередивши увагу лише на електричних варіантах, таких як 500e і 600e.
Гаетано Торел, голова Fiat і Abarth в Європі, пояснив, що суворі екологічні норми в регіоні роблять утримання традиційних двигунів згоряння економічно не вигідним. Зокрема, він зазначив, що в Італії власники автомобілів з викидами понад 180 г/км викидів CO2 змушені платити до 2000 євро щорічного податку, що робить такі машини надто дорогими для споживачів. У порівнянні, електричні спортивні автомобілі з еквівалентною продуктивністю можуть запропонувати той самий рівень задоволення за конкурентною ціною.
Торел також відкинув ідею створення гібридної версії Fiat 500 для Abarth, пояснивши, що мікрогібридний силовий агрегат просто не має достатньої потужності для створення справжнього “Abarth”. За словами керівника, бренд повинен залишатися вірним своїй ДНК, яка передбачає високу продуктивність, динамічність та унікальний звук двигуна.
Незважаючи на це, майбутнє бренду виглядає обнадійливо. Торел зазначив, що Abarth не обмежуватиметься лише малими хетчбеками. За його словами, будь-яка модель з “ДНК Abarth”, включаючи позашляховики, може стати основою для розширення лінійки. Концепт електричного позашляховика Fiat Panda, який з’явиться у 2027 році, може стати ідеальною платформою для майбутнього автомобіля Abarth, відкриваючи нові можливості для бренду в нових сегментах ринку.
Втім, Abarth не планує випускати повністю індивідуальні моделі, залишаючись вірним концепції “покращення” існуючих моделей Fiat, на відміну від таких конкурентів, як Alpine, що створюють окремі автомобілі на базі Renault.