Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Європейські виробники автомобілів, які багато років стабільно отримували прибутки від продажу в Китаї, опинилися в складній ситуації через зростаючу конкуренцію з боку місцевих брендів і різке зниження продажів. Як повідомляється, потік прибутків на китайському ринку перетворився на «крапельку», а західні бренди преміум-класу вимушені виділяти «сотні мільйонів» євро для підтримки своїх дилерів, щоб уникнути їхнього банкрутства.
Основною причиною таких змін стало агресивне зростання китайських автомобільних виробників, що пропонують конкурентоспроможні ціни на моделі, які активно забирають частку ринку у західних компаній. Для того, щоб залишатися конкурентоспроможними, автоконцерни змушені пропонувати великі знижки на свої автомобілі, що, в свою чергу, суттєво знижує їхні прибутки.
BMW вже витратив «тризначні мільйони» євро, аби зберегти свою дилерську мережу в Китаї, а також конкуренти, такі як Mercedes та JLR, також були змушені вкласти значні кошти в підтримку своїх партнерів. Однак навіть ці заходи не завжди допомагають уникнути закриття магазинів. Наприклад, один з флагманських магазинів BMW у Пекіні був змушений закритися через різке падіння продажів на 30% у третьому кварталі цього року.
Згідно з даними Асоціації автомобільних дилерів Китаю, цього року близько 2000 дилерів можуть припинити свою діяльність, оскільки понад половина з них уже повідомила про очікувані збитки в 2024 році. Така ситуація створює серйозні фінансові труднощі для західних брендів, які тепер змушені шукати нові способи адаптації до змін на китайському ринку.