
Chevrolet Corvette Z06 показав час кола на Нюрбургрингу
— 21.11.2024 / 16:21Chevrolet зберігав в таємниці час кола свого Corvette Z06 на легендарній трасі Нюрбургрінг, незважаючи на інтенсивні тести та розробки, які проводились на цьому майданчику. Однак тепер, завдяки тестуванню, проведеному німецьким виданням Sport Auto, ми отримали дані про швидкість цього суперкара з центральним розташуванням двигуна.
Керуючи Corvette Z06, пілот Крістіан Гебхардт подолав коло за 7 хвилин 10,51 секунди. Цей результат був досягнутий на скороченій версії траси довжиною 20,6 км, що дещо коротше, ніж звичні 20,832 км, які використовуються виробниками для офіційних тестів. З огляду на це, порівняння часу з іншими автомобілями є дещо умовним.
Незважаючи на те, що багато брендів витрачають значний час на налаштування своїх автомобілів для рекордних кіл, Гебхардт зазвичай проходить лише одне коло на кожному тестованому автомобілі. Наприклад, він встановив час 6:52,54 на Mercedes-AMG GT Black Series у 2021 році, хоча офіційний рекорд цього авто від Mercedes склав 6:43,616. Ще один приклад — Porsche 911 GT3 RS, де тест Sport Auto показав результат 6:54,99, що на 10 секунд повільніше офіційного часу в 6:44,848.
Якщо взяти до уваги ці розбіжності, можна припустити, що Chevrolet міг би покращити час свого Z06, якщо б компанія вирішила досягти рекорду. У порівнянні з іншими моделями, які тестував Гебхардт, час Corvette Z06 знаходиться в межах звичайного. Наприклад, Ferrari 296 GTB пройшов трасу за 6:58,70, а Mercedes-AMG GT R встановив час 7:06,60. З огляду на погодні умови та інші фактори, можна вважати, що Z06 є дуже швидким, хоча й не є рекордсменом на Нюрбургрингу.
Схожі новини
Категорії
Ford представив новий глобальний кросовер
— 16.06.2025Ford представив оновлений кросовер Territory для Бразилії з новим дизайном і готовністю вийти на світові ринки.
-
Криза доступних авто в Європі: потрібні нові правила
— 16.06.2025Європейські автогіганти Renault і Stellantis закликають створити нову категорію доступних міських електромобілів, щоб врятувати сегмент малолітражок.
-
Ford-ДВЗ уже не в моді
— 16.06.2025Ford заявила, що для сучасних покупців тип двигуна вже не головне — сьогодні важливіші дизайн, технології та безпека.
Позначки
Статті
-
Криза доступних авто в Європі: потрібні нові правила
— 16.06.2025Європейські автогіганти Renault і Stellantis закликають створити нову категорію доступних міських електромобілів, щоб врятувати сегмент малолітражок.
-
Електрична дуель: Taycan vs Emeya
— 16.06.2025Lotus Emeya 900 кидає виклик Porsche Taycan Turbo GT у битві електроседанів. Хто кращий — британський новачок чи німецький фаворит?
-
Зміни у Renault: де Мео покидає пост СЕО
— 16.06.2025Лука де Мео йде з посади гендиректора Renault після п’яти років. Його замінять, а він очолить люксовий бренд Kering.
-
Альянс Alfa Romeo і Maserati для розробки нових авто
— 13.06.2025Alfa Romeo та Maserati об’єднують зусилля для спільної розробки нових автомобілів. Це допоможе знизити витрати та покращити позиції обох італійських брендів.
-
Електромобілі для всіх: GM робить ставку на доступність
— 11.06.2025Компанія General Motors оголосила про виробництво нового доступного електромобіля у штаті Канзас. Вже до кінця року на заводі у Фейрфаксі розпочнеться підготовка до випуску оновленого Chevrolet Bolt EV .
-
Toyota: гібриди екологічніші за електрокари
— 09.06.2025Toyota заявляє, що 9 мільйонів електромобілів забруднюють довкілля так само як 27 мільйонів гібридів. Компанія закликає не поспішати з повним переходом на електрокари.
Про проєкт
На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.
Для звернень
Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]
З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]
Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net