
Jaguar привертає увагу новою кампанією, але стикається з критикою
— 26.11.2024 / 9:55Jaguar нарешті вдалося привернути увагу до свого бренду, чого не траплялося багато років. У рамках нової кампанії Copy Nothing компанія представила оновлений стиль бренду, візуальну мову та підпис, які включають яскраві кольори і незвичні рекламні відео, більше схожі на мистецьке шоу, ніж на традиційну рекламу автомобіля. Кампанія справила ефект: вона стала обговорюваною подією, але також викликала хвилю критики та негативу.
Jaguar планував, що такий підхід приверне увагу, і це дійсно сталося. За кілька днів відео кампанії набрало понад 2 мільйони переглядів на YouTube та 163,7 мільйона переглядів на платформі X, до чого значною мірою сприяв твіт Ілона Маска. Однак не всі сприйняли нововведення позитивно. Керівництво компанії зіштовхнулося з хвилею критики, де автовиробника звинувачували в тому, що він “прокинувся” і змінився занадто радикально.
Представники Jaguar намагаються заспокоїти своїх фанатів, закликаючи до терпіння і довіри. Як повідомляє BBC News, компанія звернулася до своїх прихильників з проханням “стримуватися” до повного розкриття плану. Прес-секретар зазначив, що кампанія мала на меті “порушити правила” і привернути увагу до бренду через галас.
Керуючий директор Jaguar Роудон Гловер додав, що компанія зіткнулася з “мерзенним” негативом, але підкреслив, що це був свідомий крок, аби відійти від традиційних автомобільних стереотипів і відновити імідж бренду. Кампанія — це лише перший етап на шляху до нового етапу для Jaguar, що має розпочатися в 2026 році з переходом на електричні моделі.