Компанії Stellantis і Zeta Energy оголосили про співпрацю у розробці нового покоління літій-сірчаних батарей для електричних автомобілів, що обіцяють значні переваги в порівнянні з існуючими технологіями. Ці батареї мають потенціал для зниження витрат на виробництво вдвічі, одночасно збільшуючи запас ходу на 50% і значно прискорюючи процес заряджання.
Літій-сірчані батареї відомі своєю високою енергетичною щільністю, проте до цього часу їхня практична реалізація була обмежена через тенденцію до швидкого руйнування елементів. Однак нове партнерство Stellantis та Zeta Energy націлене на вирішення цієї проблеми. Вчені спільно працюють над створенням батарей, які зможуть забезпечити таку ж продуктивність, як і звичайні літій-іонні батареї, але за набагато нижчою ціною.
Завдяки новим розробкам, очікується, що літій-сірчані батареї стануть більш доступними для використання в електромобілях, зокрема завдяки відсутності в їх складі дорогих металів, таких як кобальт, нікель, марганець та графіт. Замість цього, літій-сірчані елементи будуть використовувати відходи, неочищену сірку та метан, що також зменшує залежність від імпорту з-за меж Європи та Північної Америки.
Згідно з планами, виробництво нових батарей має початися найближчим часом, з перспективою масштабного виробництва до 2030 року. Крім цього, Stellantis також продовжує працювати над твердотільними батареями у співпраці з компанією Factorial, і планує випустити перші електричні автомобілі на твердотільних акумуляторах до 2026 року.