Honda приєднується до інших великих японських автовиробників, таких як Toyota, Subaru і Mazda, в оголошенні про свою відданість технології двигунів внутрішнього згоряння (ICE). Компанія заявила, що продовжить інвестиції в нові розробки в цій галузі, зокрема зосередивши увагу на гібридних системах.
Наразі Honda працює над новими чотирициліндровими двигунами, що працюють за циклом Аткінсона, об’ємом 1,5 та 2,0 літра. Ці двигуни з прямим уприскуванням обіцяють забезпечити високий рівень ефективності згоряння, порівняно з існуючими гібридними установками. Зокрема, новий 1,5-літровий двигун повинен забезпечити підвищену ефективність на більш ніж 40% порівняно з поточною 1,5-літровою гібридною версією.
Також компанія анонсувала розробку нового гібридного компонента, який буде використовуватися в малих та середніх гібридних системах для моделей з двигунами 1,5 та 2,0 літра. При цьому ще не уточнено, яка з цих установок буде використана в майбутньому Prelude. Важливою частиною нових двигунів стане застосування теоретичного співвідношення повітря-паливо Lambda One, що дозволить досягти максимального ефекту від спалювання палива і знизити рівень шкідливих викидів.
Одночасно з анонсом нових двигунів Honda оголосила про розробку платформи середнього класу нового покоління, що дозволить знизити споживання пального на 10% завдяки зменшенню ваги автомобілів. Спрощена конструкція також допоможе знизити витрати на виробництво гібридних моделей, які компанія планує продавати по 1,3 мільйона одиниць щорічно до кінця десятиліття.
До 2040 року Honda планує пропонувати лише електричні автомобілі, а до 2050 року прагне досягти вуглецевої нейтральності у всіх операціях.