Зміни у Renault: де Мео покидає пост СЕО
— 16.06.2025Лука де Мео йде з посади гендиректора Renault після п’яти років. Його замінять, а він очолить люксовий бренд Kering.
Компанія Canoo, яка колись мала великі плани на ринку електричних автомобілів, стикається з серйозними фінансовими труднощами. 18 грудня стартап оголосив про відправлення своїх співробітників у «обов’язкову неоплачувану відпустку» до кінця 2024 року. Це рішення вносить невизначеність щодо майбутнього компанії, і перспективи на 2025 рік виглядають туманними.
2023 рік став справжнім випробуванням для Canoo. Спочатку стало відомо, що компанія витратила більше грошей на приватний літак для генерального директора, ніж заробила за увесь рік. У серпні розпочалися судові позови через несплату боргів, а в листопаді компанія звільнила 23% свого персоналу. Такі проблеми поставили під сумнів майбутнє бренду.
За даними TechCrunch, з 20 грудня Canoo обмежила доступ своїх співробітників до внутрішніх систем, а переваги для працівників також закінчуються наприкінці місяця. Крім того, новий звіт вказує на те, що компанія могла ввести в оману громадськість щодо виробництва автомобілів в Оклахомі. Хоча у листопаді було оголошено про поставку перших електромобілів, виготовлених в Оклахомі, колишні працівники компанії стверджують, що на заводі насправді не виготовили жодного автомобіля. Вони розповідають, що готові машини були виготовлені вручну в Техасі компанією AFV, яка належить генеральному директору Canoo, Тоні Аквілі. Ці машини просто отримали нові наклейки, щоб виглядати як продукція з Оклахоми.
На момент публікації компанія не відповіла на запити щодо цієї ситуації, і майбутнє Canoo залишається під великим питанням.