Бюджетний кросовер Citroën C3 у спортивному виконанні
— 17.06.2025Спортивний вигляд, нові кольори та мінімальні доплати — так Citroën оновлює C3, залишаючи його технічно без змін.
Під час пандемії водії стали більш агресивними за кермом, що призвело до значного зростання смертельних випадків на дорогах. Хоча за кілька років ситуація трохи покращилася, нове дослідження AAA показує, що небезпечні звички водіння продовжують бути актуальними, навіть після зниження смертності.
Згідно з результатами дослідження, майже половина респондентів (48%) визнали, що протягом останнього місяця перевищували швидкість на автостраді на 15 миль на годину або більше. Крім того, 36% зізналися, що розганялися на 10 миль на годину і більше на житлових вулицях. Ще 27% водіїв проїхали на червоне світло, а 12,4% не пристібали ремінь безпеки.
Цікаво, що навіть серед тих, хто визнає ці порушення, більшість розуміє їхню небезпеку. Наприклад, 48,6% респондентів вважають перевищення швидкості на 15 миль на годину і більше дуже небезпечним, а 61% — небезпечним на вулицях населених пунктів. 80% згодні з тим, що проїзд на червоне світло є небезпечним, але лише 75,9% вважають, що непристебнутий ремінь безпеки становить серйозну загрозу.
Ще однією тривожною тенденцією є використання мобільних телефонів під час водіння. 35,5% респондентів зізналися, що тримали телефон в руках, а 37% читали або надсилали текстові повідомлення за кермом. Однак більшість водіїв (60%) використовують технології без рук, такі як Apple CarPlay.
Дослідження також виявило, що небезпечна поведінка не обмежується лише швидкістю та текстовими повідомленнями: 20% респондентів зізналися, що їздили, коли були настільки втомленими, що не могли тримати очі відкритими. Проте алкоголь і наркотики не є основними проблемами, оскільки лише 7,4% водіїв визнали, що їздили після вживання алкоголю, а 5% — після куріння марихуани.