Waymo, лідер у розробці автономних таксі, зіткнувся з новим інцидентом, що викликав критику. Проблеми з робототаксі компанії не зникли, незважаючи на її постійний розвиток у сфері автономних транспортних засобів. Нещодавно одна з поїздок стала предметом уваги після того, як пасажир, Майк Джонс, зіткнувся з дивним збоям у роботі авто.
У грудні минулого року Джонс замовив автомобіль Waymo для того, щоб потрапити до аеропорту і не запізнитися на рейс. Однак після того, як він сів у транспорт, замість того, щоб вирушити в аеропорт, автомобіль почав кружляти по парковці. Джонс спробував звернутися до служби підтримки Waymo, однак проблема не вирішувалася, і він не міг вийти з автомобіля. Пасажир пояснив оператору, що машина просто крутиться по колу, і що він почувається дезорієнтованим.
Після п’яти хвилин безуспішних спроб команда Waymo змогла відновити контроль над автомобілем і завершити поїздку. В результаті Джонс таки встиг на свій рейс, однак залишився незадоволений як самим процесом, так і відсутністю емпатії з боку компанії.
Waymo заявила, що інцидент стався через збій у програмному забезпеченні, і запевнила, що проблема була вирішена, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Компанія також зазначила, що за поїздку з Джонса не взяли плату. Однак Джонс висловив своє розчарування щодо відсутності людського підходу у роботі з клієнтами та підкреслив, що це ще один приклад обмежень сучасних технологій.