
Fiat зберіг статус найбільш продаваного бренду Stellantis у 2024 році, попри падіння продажів на 11%
— 21.01.2025 / 22:57Попри незначні продажі Fiat у США у 2024 році, коли було продано лише 1528 автомобілів, бренд залишається важливою частиною глобальної стратегії Stellantis. Хоча продажі в Північній Америці не відповідають масштабам інших регіонів, Fiat продовжує лідирувати у світових продажах компанії, продавши понад 1,2 мільйона одиниць, що робить його найбільш продаваним брендом Stellantis вже четвертий рік поспіль.
Незважаючи на зниження продажів на 11% порівняно з 2023 роком, Fiat продовжує домінувати на ключових ринках, таких як Бразилія, Туреччина, Італія та Алжир. У Бразилії, де було продано 521 000 автомобілів, бренд утримував 43% від світових продажів, а пікап Fiat Strada став найбільш продаваним автомобілем країни. В Італії Fiat залишався лідером, продавши 190 000 автомобілів, зокрема успішно продавалася модель Panda.
Водночас у Європі продажі Fiat знизилися на 20,4% у порівнянні з 2023 роком, що дозволило конкурентам, таким як Peugeot, Opel та Citroen, значно перевищити його за обсягами продажів. Водночас електричний Fiat 500e продовжує утримувати титул найпопулярнішого електричного міського автомобіля в Європі.
У США, де продажі Fiat залишаються низькими, було зафіксовано зростання на 154% у порівнянні з 2023 роком, досягнувши 1528 автомобілів. Генеральний директор Fiat, Олів’є Франсуа, залишився оптимістичним, зазначивши важливість бренду для Stellantis та позитивні результати на світовому ринку. У 2025 році бренд планує представити нові моделі, зокрема електричну та гібридну версії Grande Panda, що має стимулювати подальший ріст.