
Xiaomi Auto оголосила про експорт електромобілів у співпраці з Hyperion Leasing
— 11.02.2025 / 12:21Xiaomi Auto несподівано змінила свої плани щодо виходу на міжнародні ринки. Компанія досягла угоди з Hyperion Leasing (Тяньцзінь), дочірнім підприємством державної корпорації China National Machinery Industry (Sinomach), щодо експорту своїх електромобілів на ключові світові ринки. Хоча раніше Xiaomi заявляла, що не планує офіційного експорту до 2030 року, нинішня угода свідчить про зміну стратегії компанії.
Hyperion Leasing, заснована в 1997 році, є частиною Sinomach, яка працює у понад 170 країнах і має 160 000 співробітників. За умовами угоди, Hyperion Leasing займатиметься не лише експортом автомобілів Xiaomi, але й їх технічною підтримкою за кордоном. Хоча конкретні ринки поки не оголошені, експерти припускають, що Росія може стати одним із перших напрямків, враховуючи активну діяльність Sinomach на цьому ринку.
На сьогоднішній день Xiaomi Auto продає лише одну модель — седан SU7, який був запущений у березні 2024 року. З того часу компанія продала понад 139 000 одиниць цієї моделі, перевищивши річний план. Попит на SU7 значно перевищує виробничі потужності, тому Xiaomi будує новий завод, де також планується виробництво другого електрокросовера YU7.
Зміна стратегії може бути пов’язана з прагненням підвищити прибутковість. За даними CarNewsChina, у третьому кварталі 2024 року компанія втрачала близько 38 000 юанів (5250 доларів США) на кожному проданому автомобілі в Китаї. Проте продажі на міжнародних ринках можуть бути більш прибутковими, як це показує досвід інших китайських виробників, таких як BYD.
Очікується, що офіційний експорт дозволить Xiaomi зміцнити свої позиції на світовому ринку електромобілів і збільшити прибутковість компанії.