
Власники BYD обурені після оголошення про стандартний пакет ADAS
— 19.02.2025 / 12:36Китайський автовиробник BYD нещодавно оголосив, що його система допомоги водієві «Боже око» (God’s Eye) стане стандартною для 21 моделі в усіх цінових категоріях. Попри те, що це вигідна новина для майбутніх покупців, існуючі власники автомобілів BYD висловлюють невдоволення, вважаючи, що переплатили за свої авто.
Хвиля скарг накрила китайську платформу 12365auto.com, яка спеціалізується на якості автомобілів. Внаслідок цього моделі BYD серій Ocean і Dynasty увійшли до топ-10 автомобілів із найбільшою кількістю скарг. За даними Reuters, з 11 по 17 лютого автовиробник отримав понад 4700 скарг, тоді як тижнем раніше їх було лише 150.
Деякі власники заявляють, що компанія несправедливо знизила ціни та додала нові функції через кілька місяців після їхньої покупки. Наприклад, один із власників седана BYD Qin L DM-i висловив обурення тим, що нова версія авто стала доступнішою та краще оснащеною, тоді як він купував модель за вищою ціною. Інший власник Seal 06 DM-i зазначив, що спеціально запитував у дилера про можливі оновлення, проте отримав запевнення, що їх не буде найближчим часом.
BYD визнала скарги власників і заявила, що вони передані до відповідних відділів компанії. Система «Боже око» доступна в трьох версіях: C для бюджетних моделей, B – для авто середнього сегмента, а флагманська версія A буде встановлюватися на люксові моделі Yangwang.
Ситуація навколо BYD нагадує аналогічні події з Tesla у 2023 році, коли власники електромобілів протестували через різке зниження цін на моделі після покупки.