Зміни у Renault: де Мео покидає пост СЕО
— 16.06.2025Лука де Мео йде з посади гендиректора Renault після п’яти років. Його замінять, а він очолить люксовий бренд Kering.
Італійське управління з питань конкуренції (AGCM) розпочало розслідування щодо чотирьох великих автовиробників — BYD, Stellantis, Tesla та VW Group — через можливе введення споживачів в оману щодо запасу ходу електромобілів.
За даними AGCM, компанії надали «загальну» та інколи «суперечливу» інформацію про дальність їзди на своїх офіційних веб-сайтах. Хоча в Європі діє стандарт WLTP для оцінки запасу ходу електромобілів, регулятор вважає, що автовиробники не пояснили споживачам, які фактори можуть впливати на реальний показник і наскільки він може відрізнятися від заявленого.
Розслідування набуло офіційного статусу після того, як минулого четверга AGCM за підтримки італійської фінансової поліції (Guardia di Finanza) провело перевірки в місцевих офісах компаній. Окрім неточностей у вказаному запасі ходу, виробників також звинувачують у відсутності чіткої інформації про зниження ємності батареї з часом. AGCM вважає, що клієнтам не були повністю розкриті умови гарантії на акумулятори та можливі обмеження їхнього використання.
Поки що Stellantis, VW Group та BYD не дали офіційних коментарів щодо звинувачень, а представники Tesla, за повідомленнями ЗМІ, були недоступні для відповіді.
Розслідування може мати серйозні наслідки для всіх залучених компаній, зокрема штрафи або вимогу коригування інформації у рекламних матеріалах. AGCM продовжує аналіз справи, і в разі підтвердження порушень автовиробники можуть стикнутися з регуляторними санкціями.