
Denza виходить на європейський ринок з дебютом на Brera Design Week 2025
— 28.02.2025 / 14:33Китайський преміум-бренд електромобілів Denza оголосив про свій офіційний вихід на європейський ринок. Дебют відбудеться в рамках Brera Design Week 2025, яка проходитиме в Мілані з 7 по 13 квітня. Denza стала головним спонсором Fuorisalone 2025 – серії заходів, що відбуваються в межах Тижня дизайну в Мілані.
Denza була заснована в 2011 році як спільне підприємство між Mercedes-Benz і BYD, однак через низькі продажі німецький автоконцерн вийшов із партнерства у 2021 році. Після повного переходу під управління BYD бренд зазнав значних змін, випустивши нові моделі, серед яких мінівен D9, кросовери N7 і N8, а також седан Z9 і його універсальна версія Z9 GT. У 2024 році Denza продала 125 674 автомобілі в Китаї та розпочала експорт до Європи.
Вихід Denza на європейський ринок означає пряму конкуренцію з німецькими брендами BMW, Audi і Mercedes-Benz. BYD планує адаптувати свою стратегію та об’єднати преміальні бренди Denza, Fang Cheng Bao і Yangwang під єдиним брендом класу люкс для Європи.
Серед перших моделей, які з’являться на ринку, буде універсал Denza Z9 GT, що стане конкурентом Porsche Panamera. Його дизайн розробив колишній головний дизайнер Audi Вольфганг Еггер. У Китаї гібридний варіант Z9 GT коштує 334 800 юанів (46 100 доларів США), а повністю електрична версія – 354 800 юанів (48 800 доларів США).
Очікується, що офіційні деталі щодо європейського модельного ряду, комплектацій та цін будуть розкриті під час заходу в Мілані.