Tesla втрачає позиції в Норвегії на тлі зростання ринку електромобілів
— 03.03.2025 / 19:58Tesla, яка довгий час домінувала на норвезькому ринку електромобілів, у 2025 році зіткнулася з різким падінням продажів. За січень і лютий компанія реалізувала 1606 автомобілів, що на 44,4% менше, ніж за аналогічний період 2024 року. Водночас загальний ринок електромобілів у Норвегії зріс на 53,4%, і тепер вони складають 96% усіх нових легкових авто в країні.
Tesla опустилася на третє місце серед найбільш продаваних брендів, поступившись Volkswagen і Toyota. Лідером став Volkswagen із 3222 проданими авто (+224,1%), за ним слідує Toyota з 2102 одиницями (+97,6%). Продажі Tesla значно скоротилися, тоді як Nissan і BMW, які замикають п’ятірку лідерів, навпаки, продемонстрували зростання.
Серед моделей найпопулярнішою стала Toyota bZ4X із 1762 проданими одиницями (+236,3%), далі йдуть VW ID.4 і Nissan Ariya. Колись найпопулярніша Tesla Model Y опустилася на четверте місце з падінням продажів на 64,4%.
Одна з причин зниження популярності Tesla — змінене ставлення норвежців до бренду. Опитування показують, що двоє з трьох респондентів сприймають компанію гірше, ніж раніше. Це може бути пов’язано як із суперечливою поведінкою Ілона Маска, так і з тим, що Tesla більше не виглядає як беззаперечний лідер за якістю та ціною.
Березень стане вирішальним для компанії, адже в продаж надійде оновлена Model Y. Якщо вона не зможе переломити негативну тенденцію, позиції Tesla на одному з найважливіших ринків Європи можуть похитнутися ще більше.














