Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Розроблений для нового суперкара з назвою Aurora, цей V12 має чотири турбонагнітачі та гібридну систему
Данський виробник суперкарів Zenvo — не зовсім ім’я, яке часто зустрічається у заголовках новин, але за лаштунками він давно працює над чимось гучним. Проєкт під назвою Aurora перебуває в розробці вже деякий час, і про двигун V12 під його капотом стало відомо ще майже два роки тому.
Команда заявляє, що продовжує орієнтуватися на потужність у 1 850 к.с. (1 379 кВт), і тепер стає зрозуміло, як саме вони планують досягти цієї цифри. Результат — найпотужніший V12, коли-небудь встановлений у серійний дорожній автомобіль.
Цей силовий агрегат, який символічно отримав назву Mjølner — на честь молота Тора, поєднує чотири турбонагнітачі та гібридну систему. Його оберти досягають 9 800 об/хв, а для зниження викидів використовується технологія Mahle Jet Ignition. У Zenvo стверджують, що пріоритетом була керованість на дорогах, що може здатися дивним для автомобіля з такою шаленою потужністю — але ось ми тут. Навіть без гібридної частини двигун видає 1 250 к.с. (932 кВт) — і це вже відчутно більше, ніж потрібно більшості з нас.
Але Zenvo ніколи не прагнула просто “достатнього”. І, щоб зробити ситуацію ще абсурднішою, компанія встановлює цей двигун у найлегший автомобіль, який вона коли-небудь створювала. Навіщо? За словами голови Zenvo Automotive, Єнса Свердрупа, все це — заради емоційного досвіду.
“Ключовим елементом програми Aurora є створення емоційного зв’язку для водіїв і пасажирів, мета якого — стимулювати всі відчуття,” пояснює Свердруп.
“Звук і чуттєва драма — ось що стане суттю Aurora, і двигун є її життєво важливим елементом, який ми викрутимо на максимум. У Zenvo ми — команда справжніх автолюбителів, і V12-двигун народжується не щодня, тому це дуже гордий момент і дуже захопливо — нарешті представити Mjølner.”
“Те, що це найпотужніший у світі дорожній двигун — не було нашою метою, це стало результатом прагнення до меж можливого. Це величезна віха, і наступний етап — це почути його в дії. Він створений, щоби вражати на всіх рівнях, і це демонструє той прогрес, якого ми досягли.”
Що стосується компоновки, цей двигун виглядає як витвір мистецтва. Турбіни відносно компактні й щільно розміщені між двома рядами циліндрів у конфігурації “гарячої V”. Тепловий захист, який допомагає всьому працювати правильно, закриває більшу частину навісного обладнання зверху. Без сумніву, цей двигун викликатиме сильні емоції, коли він оживе в Aurora.