
BYD виходить на європейський ринок преміум-класу з новим брендом Denza
— 08.04.2025 / 21:46Китайські автогіганти продовжують випробовувати європейський ринок, і компанія BYD робить крок до закріплення своїх позицій у преміум-сегменті. Вона офіційно запустила свій бренд Denza в Європі, маючи на меті розширити свою присутність у регіоні та конкурувати з вже усталеними виробниками люксових автомобілів. Першою моделлю, яка з’явиться на європейських дорогах, стане Z9 GT, продажі якого очікуються до кінця року.
Бренд Denza був заснований у 2011 році як спільне підприємство BYD і Mercedes-Benz. Однак, незважаючи на потужну підтримку Mercedes-Benz, бренд не зміг швидко здобути популярність, продавши лише 23 000 автомобілів за перші десять років. У 2022 році Mercedes-Benz почав скорочувати свою частку в бренді, зменшивши її до 10%, а в 2023 році повністю вийшов із партнерства. Тепер Denza повністю контролюється BYD.
Дензу було представлено на спеціальному заході в Мілані, Італія, цього тижня. За словами спеціального радника BYD по Європі, Альфредо Альтавіли, Denza орієнтуватиметься на традиційних покупців преміум-автомобілів та молоду аудиторію, акцентуючи увагу на технологіях.
У Китаї BYD управляє брендом Denza поряд з іншими преміум-суббрендами, такими як Fang Cheng Bao та Yangwang. За інформацією ArenaEV, BYD планує об’єднати Fang Cheng Bao з Denza для Європи, починаючи з моделі Leopard 5, яка буде перепозиціонована під марку Denza. Поки невідомо, чи будуть також представлені моделі Yangwang в Європі.
Z9 GT, що конкурує з Porsche Taycan, має три електродвигуни, що виробляють 952 кінські сили, живиться від акумулятора на 100,1 кВт·год. Вартість цієї моделі в Китаї значно нижча, ніж у Porsche, що робить її більш доступною для ширшої аудиторії.