 
        Denza кидає виклик Mercedes і BMW
— 10.04.2025 / 21:11Запуск нової автомобільної марки в уже насиченому ринку — завдання непросте. Проте очільниця китайського гіганта BYD, Стелла Лі, впевнена у перемозі: за її словами, нові моделі Denza у десять разів кращі за конкурентів, серед яких Mercedes, BMW, Audi, а можливо, й Porsche.
Denza — це преміальний бренд, що розташовується між масовим BYD і люксовим YangWang. Спершу він був створений як спільний проєкт BYD і Daimler, але згодом BYD продовжив розвивати бренд самостійно. Іронічно, що тепер Denza стане прямим конкурентом Mercedes, з яким колись співпрацював.
Першим у Європу вийде Denza Z9 GT — стильний електричний «шутинг-брейк» із дизайном у стилі Porsche Panamera. Над зовнішністю працював колишній дизайнер Alfa Romeo і Lamborghini — Вольфганг Еггер. Модель матиме потужну триелектродвигунову версію на 952 к.с. та гібридну з 2.0-літровим мотором і 858 к.с.
Стелла Лі підкреслила, що Denza Z9 GT має унікальні функції, яких немає у «традиційних» брендів. Серед інновацій — можливість «ходити боком» (crab-walk) та дріфтити на низькій швидкості для зручного паркування й маневрування.
Ціна на новинку в Китаї стартує від 334 800 юанів (≈ 45 800 доларів), що суттєво дешевше за конкуруючі моделі — наприклад, Porsche Taycan Cross Turismo, який коштує понад 1 мільйон юанів. Така стратегія — потужна комбінація інновацій, дизайну та привабливої ціни — може серйозно змінити правила гри на європейському преміум-ринку.














