
Polestar скорочує присутність у Китаї через жорстку конкуренцію на ринку електромобілів
— 13.04.2025 / 13:57Компанія Polestar, шведсько-китайський виробник електромобілів, оголосила про суттєве скорочення своєї присутності на китайському ринку. Хоча бренд демонструє ознаки відновлення на глобальному рівні, у Китаї — найбільшому ринку електромобілів — ситуація суттєво ускладнилася.
За інформацією Bloomberg, Polestar закрила дві третини своїх магазинів у Китаї, скоротивши їхню кількість із 36 до лише 10. Крім того, компанія припиняє спільну модель продажів у країні, намагаючись переорієнтувати свої зусилля на ринки, де її позиції сильніші. Попри це, генеральний директор Polestar Майкл Лошеллер заявляє, що бренд не покидає Китай, а лише “пріоритизує певні ринки”.
Продажі компанії в Китаї у 2024 році становили лише 3 120 автомобілів на фоні загальних 12,9 мільйона проданих електрокарів у країні, більшість з яких припали на внутрішні бренди — BYD, Geely, Xpeng, Li Auto та Xiaomi. Схожість Polestar із іншими брендами групи Geely, як-от Zeekr, також створює внутрішню конкуренцію.
Китайський ринок сьогодні агресивно конкурентний і дедалі менш сприятливий для “імпортних” брендів. Місцеві виробники пропонують швидші, дешевші та технологічно адаптовані до місцевих потреб електромобілі, з якими навіть стильний скандинавський мінімалізм Polestar не завжди може змагатися.
У відповідь на труднощі, Polestar посилює свою присутність у Європі та США. Зокрема, компанія планує розширити свою дилерську мережу у США на 75% за рахунок партнерства з Volvo. Основний фокус зараз — просування моделей Polestar 3 і Polestar 4 на ринках, де бренд має вищий потенціал зростання.