Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Audi представила свій найаеродинамічніший седан

Новий седан A6 2026 року з чотирма дверима, який приєднується до універсала в Європі, черпає натхнення з моделі A7.

  • Нове покоління Audi A6 Sedan з’явиться у США в другій половині 2025 року.
  • A6 зберігає класичну форму седана та має гострий передній дизайн, як у версії Avant.
  • Американські покупці отримають 362-сильний V6 без гібридної системи, з quattro та роботизованою трансмісією.

Audi офіційно представила нове покоління седана A6 у Європі, доповнивши лінійку поряд із практичним універсалом A6 Avant, який до США не постачатиметься. Попри глобальні торговельні труднощі й високі імпортні мита, Audi підтвердила, що новий A6 Sedan прибуде до американських дилерів у другій половині 2025 року.

Візуально оновлений A6 Sedan має чистіший, аеродинамічніший профіль, який чітко наслідує стиль fastback-моделі A7. Велика решітка радіатора та гостре світлодіодне освітлення перекочували з Avant, а виразний зріз задньої частини покращує аеродинамічні показники. У результаті седан отримав виразний, сучасний вигляд, зберігаючи класичну елегантність моделей для керівників.

Найаеродинамічніша бензинова Audi

Оновлена лінія даху, повітряні завіси, спліттер і дифузор ззаду — все це не просто для краси. Завдяки коефіцієнту аеродинамічного опору 0,23 новий A6 став найаеродинамічнішим бензиновим автомобілем Audi. Це трохи краще, ніж у A6 Avant (0,25), тож седан має технічну перевагу у витраті пального та рівні шуму на шосе.

У Європі новий A6 буде доступний з бензиновими та дизельними моторами. Чотирициліндрові 2.0 TFSI і 2.0 TDI поєднуються з м’якою гібридною технологією, тоді як 3.0-літровий V6 TFSI залишиться без електрифікації.

У США вибір буде простішим: лише модернізований 3.0-літровий V6 TFSI потужністю 362 к.с. (270 кВт / 367 PS) та 550 Нм крутного моменту. Він працює з 7-ступеневою роботизованою трансмісією S tronic і постійним повним приводом quattro. За доплату буде доступний спортивний задній диференціал.

Платформа та опції

Седан A6 побудовано на платформі PPC (Premium Platform Combustion), спільній із A5. Як і Avant, він опціонально оснащується адаптивною пневмопідвіскою й системою повного керування колесами. Диски — від 19 до 21 дюйма.

Інтер’єр включає 11,9-дюймову цифрову панель приладів та 14,5-дюймовий сенсорний дисплей мультимедіа. Опціонально доступний ще 10,9-дюймовий екран для переднього пасажира й проєкційний дисплей. Серед інших опцій — аудіосистема Bang & Olufsen з 20 динаміками, чотиризонний клімат-контроль і система доведення дверей.

Audi стверджує, що шумоізоляцію покращено на 30% у порівнянні з попереднім поколінням, що підвищує комфорт. Об’єм багажника становить 492 літри, що менше, ніж у BMW 5-Series та Mercedes-Benz E-Class.

Виробництво вже розпочато на заводі Audi в Неккарзульмі (Німеччина), що може ускладнити ціноутворення в США, якщо збережуться 25-відсоткові мита. У Європі ціна стартує з €55 500 (приблизно $62 800), а перші поставки очікуються цього літа. У США продажі почнуться пізніше цього ж року.

👁 602
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності