Авто новини в Україні – autonews.net.ua

У новій Mazda Miata двигун матиме несподіванку.

Виконання суворих екологічних норм змусило б 2.0-літрову MX-5 стати менш потужною, тож їй дали поштовх уперед

  • Наступне покоління Mazda MX-5 Miata отримає більший чотирициліндровий рядний двигун.
  • Механічна коробка передач залишиться стандартною, як підтвердив один із топменеджерів Mazda у розмові з Road & Track.
  • Mazda також розглядала електричну версію MX-5, але прагнення зберегти низьку вагу сприяло збереженню ДВЗ.

Протягом 35 років Mazda MX-5 демонструє, що для задоволення за кермом не потрібна велика потужність. Проте за три десятиліття потужність Miata поступово зростала, а нові жорсткі екологічні вимоги могли зробити наступне покоління менш динамічним. Відповіддю Mazda стало встановлення двигуна майже на літр більшого об’єму, ніж у моделі 1989 року — і так, він залишиться з механічною коробкою передач.

У 2027 році MX-5 отримає 2.5-літрову версію двигуна SkyActiv Z, як розповів технічний директор Mazda Рюїчі Умешіта виданню Road & Track. Для порівняння, американська версія Miata 2025 року має 2.0-літровий двигун, тоді як європейська — лише 1.5-літровий. А перша модель NA взагалі мала 1.6-літровий двигун.

Не варто поспішати радіти потенційним 230 к.с. — Умешіта застерігає, що новий 2.5-літровий мотор не обов’язково буде потужнішим за нинішній 2.0 (181 к.с. у США та до 197 к.с. у Японії для версії Spirit Racing). Збільшення об’єму — це радше спосіб компенсувати втрати, пов’язані з новими екологічними стандартами, а не підвищення потужності.

Продуктивність через легкість

«Поточне співвідношення потужності до ваги — достатнє», — сказав Умешіта, який працює в Mazda вже 37 років. — «Ми не вважаємо, що машині потрібна більша потужність». Та новинка може виявитися швидшою за модель 2025 року, адже Mazda натякає на зменшення маси. Дизайн-директор Масаші Накаяма розповів, що команда прагне зменшити споряджену масу до менш ніж однієї тонни (1 000,17 кг). Найлегша версія ND MX-5 у США — це Sport, яка важить 1 073 кг, але в Японії була ще легша — версія 990S із двигуном 1.5, що важить всього 990 кг, завдяки зменшенню шумоізоляції, полегшеним гальмам, колесам і мультимедійній системі.

Питання електрифікації залишаються

Хоча у цьому інтерв’ю не згадано гібридні технології, Mazda раніше повідомляла, що наступна MX-5 матиме певну форму електропідтримки. Відомо також, що двигуни родини Skyactiv-Z (дебютують на CX-5 2027 року) розроблено з урахуванням майбутньої електрифікації.
Додати гібридну систему й залишитися у межах 1000 кілограм — завдання непросте. Більше подробиць, а також які елементи дизайну від концепту Iconic SP перейдуть у серійну версію, дізнаємося ближче до прем’єри MX-5 2027 року — можливо, вже наступного року.

👁 319
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності