
Автомобільний бренд Stellantis представив свій перший седан (ФОТО)
— 21.04.2025 / 16:05Поки що неясно, якою буде дальність ходу Leapmotor B01 на одному заряді та скільки часу займатиме заряджання акумулятора.
- Leapmotor B01 має зовнішність, дуже схожу на більший позашляховик B10.
- Обидві версії седана оснащені літій-залізо-фосфатними батареями.
- Очікується, що ціни в Китаї стартуватимуть від 100 000 до 150 000 юанів.
У 2017 році маловідома на той момент китайська компанія Leapmotor представила LP-S01 — дивний чотиримісний електричний купе, який не викликав великого інтересу. Минуло кілька років, і компанія стала серйозним гравцем на розширюваному ринку електрокарів Китаю завдяки моделям на кшталт міського авто T03 та електричного кросовера C11. Тепер, у партнерстві з автогігантом Stellantis, Leapmotor готується до виходу свого першого електроседана.
Седан під назвою B01 вперше представлений на фотографіях, оприлюднених Leapmotor та офісом з товарних знаків Китаю перед його публічним дебютом на автосалоні в Шанхаї цього місяця. Не варто плутати B01 з електричним позашляховиком B10 — хоча вони й мають схожий стиль, B01 все ж таки є седаном. У світі, де нові моделі SUV з’являються одна за одною, приємно бачити вихід нового електричного седана на ринок.
Проте, якщо ви очікували, що Leapmotor повністю переосмислить концепцію седана та створить щось унікальне, на жаль, ви можете бути розчаровані. Як і багато інших нових седанів, B01 не вирізняється чимось особливим — навпаки, виглядає доволі стримано. Але якщо ви належите до тих водіїв, для яких головне — доїхати з пункту А в пункт Б, це може бути навіть перевагою.
Як і у B10, передня частина B01 включає вузькі фари, світлодіодну смугу та затемнену частину бампера. Боки авто оформлені просто — кілька вигинів і врізані ручки дверей. Задня частина оснащена світлодіодними фарами та ще однією світловою смугою.
Запропоновано буде два варіанти силової установки, обидва з літій-залізо-фосфатними батареями виробництва компанії CALB. Базова модель отримає електродвигун на 177 к.с. (132 кВт), а топова — на 214 к.с. (160 кВт). Поки що невідомо, яка буде ємність акумулятора та скільки кілометрів B01 зможе проїжджати на одному заряді.
Однак одну перевагу не можна ігнорувати — це ціна. Як і більшість китайських електрокарів, B01 буде відносно доступним: згідно з місцевими джерелами, його вартість становитиме від 100 000 до 150 000 юанів (приблизно $13 600 – $20 400). І, оскільки йдеться про китайський електрокар, опційно можна буде замовити систему LiDAR, розміщену на даху — для тих, хто цінує додаткові технології.