
Aston Martin DBX S представлений як нова топова версія
— 01.05.2025 / 18:08Позашляховик Aston Martin DBX отримав нову топову версію S, яка збільшує пікову потужність до 727 к.с., що робить його найпотужнішим неелектрифікованим позашляховиком, перевершуючи навіть 725-сильний Ferrari Purosangue. Це також перший випадок, коли Aston Martin застосував значок S до позашляховика, який зазвичай використовувався на його лінійці високопродуктивних суперкарів.
Позашляховик Aston Martin DBX отримав нову топову версію S, яка збільшує пікову потужність до 727 к.с., що робить його найпотужнішим неелектрифікованим позашляховиком, перевершуючи навіть 725-сильний Ferrari Purosangue. Це також перший випадок, коли Aston Martin застосував значок S до позашляховика, який зазвичай використовувався на його лінійці високопродуктивних суперкарів.
- DBX S оснащений 4,0-літровим двигуном V8 з подвійним турбонаддувом потужністю 727 к.с.
- Отримав нові заходи щодо зниження ваги порівняно з DBX 707
- 9-ступінчаста автоматична коробка передач налаштована для більш агресивного перемикання передач
Двигун та характеристики Aston Martin DBX S
Час розгону від 0 до 200 км/год скорочено на 0,3 секунди
Новий DBX S видає на 20 к.с. більше, ніж влучно названий DBX 707 з 707 к.с. Він зберіг той самий 4,0-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом, але був перероблений зі збільшеним діаметром компресорних коліс, запозичених у Valhalla . Його також налаштували для більшої «гостроти» у верхній частині тахометра. В результаті розгін від 0 до 200 км/год тепер відбувається на 0,3 секунди швидше, хоча час розгону від 0 до 100 км/год, який становить 3,3 секунди, залишився незмінним у порівнянні з DBX 707. Крутний момент 900 Нм також залишився незмінним.
Також є нова вихлопна система, яка робить V8 голоснішим, передавальне число рульового колеса тепер на 4 відсотки швидше, а радіус повороту скорочено майже на пів метра. Система повного приводу з варіацією передач та 9-ступінчаста автоматична коробка передач з мокрим зчепленням були перенесені від DBX 707, хоча Aston Martin стверджує, що точки перемикання передач для коробки передач були перероблені, щоб врахувати ширший діапазон обертів, а перемикання на нижчу передачу в режимах Sport та Sport+ стало агресивнішим.