
Citroën показав модель з гігантським екраном (фото)
— 01.05.2025 / 21:55Орієнтований на комфорт Citroen C5 Aircross зберігає незвичайний стиль концепту, інтегруючи при цьому найновіші технології.
- Citroen показав серійну версію нового позашляховика C5 Aircross.
- Модель доступна з повністю електричним, м’яким гібридним та PHEV варіантами.
- Інтер’єр отримав нові технології, а також додатковий комфорт та практичність.
Знято папір з Citroen C5 Aircross наступного покоління, який пропонує поєднання звичної ексцентричності та нової порції технологічних удосконалень, що виводять цей незвичайний позашляховик ще далі в сучасні рамки. Зберігаючи дух оригінальної концепції, новий C5 Aircross пропонує більш вишуканий дизайн, більший комфорт та лінійку електрифікованих силових агрегатів, включаючи повністю електричні, м’які гібридні та гібридні варіанти з підзарядкою від мережі.
Оновлена модель перейняла нове сімейне обличчя Citroen, яке вже було представлено в останніх моделях C3, C4, C4 X та Berlingo. Кузов став більш витонченим, ніж раніше, з чітким акцентом на аеродинаміку для підвищення ефективності. Розмір коліс збільшено до 20 дюймів, а дорожній просвіт – до 200 мм (7,9 дюйма) для випадкових пригод на узбіччі.
Цікаво, що серійна модель зберегла виступаючі світлодіодні задні ліхтарі концепту, що додало цьому сімейному автомобілю французької неординарності. Фактично, єдиними помітними змінами від концепції до серійного виробництва є більш традиційні дверні ручки та товстіші стійки.
Що стосується розмірів, то новий C5 Aircross має довжину 4652 мм (183,1 дюйма) та колісну базу 2784 мм (109,6 дюйма). Це збільшення на 150 мм (5,9 дюйма) та 60 мм (2,4 дюйма) відповідно порівняно з попередником, що надає позашляховику більшого розміру, не надто відхиляючись від своїх початкових пропорцій.
Більший, розумніший інтер’єр
Головною особливістю салону «C-Zen Lounge» є плаваючий 13-дюймовий інформаційно-розважальний екран портретної орієнтації, під яким розташований акуратний ряд фізичних кнопок. Citroen з гордістю стверджує, що це найбільший центральний екран високої чіткості, коли-небудь пропонований брендом Stellantis , що є вражаючим, але дивним похвалою, враховуючи звичне місце Citroen як найбюджетнішого варіанту групи в Європі.
Інші технічні особливості включають 10-дюймову цифрову панель приладів, проекційний дисплей, бездротову зарядку, атмосферне освітлення та панорамний люк. Рішення для зберігання речей розумно розташовані: два підсклянники заховані за сенсорним екраном, а додаткові відділення розташовані в центральному підлокітнику та дверних полицях. Загальне розташування виглядає чистим, зручним та набагато привабливішим для щоденного використання.
Новий C5 Aircross базується на архітектурі STLA Medium від Stellantis, тій самій платформі, що лежить в основі Peugeot 3008/5008, Opel Grandland та DS No8. Вона, ймовірно, також підтримуватиме майбутній DS No7. Ці спільні «конструкції» відкривають двері для повністю електричних силових агрегатів – вперше для цієї моделі – що приєднується до варіантів м’якого гібрида та гібридної системи з підзарядкою від мережі. Усі версії нового C5 Aircross мають автоматичну коробку передач і привід на передні колеса.
e-C5 Aircross доступний у двох різних версіях з одним електродвигуном, позбавлений подвійних силових агрегатів, як у Peugeot . Стандартна версія видає 207 к.с. (154 кВт / 210 к.с.) і пропонує запас ходу 520 км від акумуляторної батареї ємністю 73 кВт⋅год. Розширена версія видає 227 к.с. (169 кВт / 230 к.с.) і може подолати до 679 км на одному заряді завдяки більшій батареї ємністю 97 кВт⋅год. В обох випадках максимальна потужність зарядки становить 160 кВт постійного струму.
Базовий C5 Aircross Hybrid 145, мабуть, є найцікавішим варіантом для покупців. 1,2-літровий трициліндровий двигун з турбонаддувом видає 134 к.с. (100 кВт / 136 к.с.) з електродвигуном потужністю 12 к.с. (9 кВт), інтегрованим у шестиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням, який живиться від акумулятора ємністю 0,9 кВт⋅год.
Нарешті, є версія C5 Aircross Plug-in Hybrid 195. Вона поєднує 1,6-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом та один електродвигун, що виробляє загальну потужність 193 к.с. (143 кВт / 195 к.с.). Потужність передається на передні колеса через семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. Що ще важливіше, акумуляторна батарея потужністю 21 кВт забезпечує збільшений запас ходу лише на електротязі до 85 км.
Як і його попередник, C5 Aircross має підвіску, специфічну для Citroen, з прогресивними гідравлічними подушками, що обіцяє «поїздку на килимі-шарі». Нарешті, доступний пакет Drive Assist 2.0 забезпечує автономне водіння 2-го рівня.
З огляду на те, що фастбек-кросовер C5X виходить на ринок після завершення виробництва поточного покоління, C5 Aircross має стати флагманською моделлю Citroen. Це логічна, хоч і не захоплива, еволюція бренду, оскільки вона подвоює акцент на практичності, комфорті та, тепер, електрифікації.
Новий Citroën C5 Aircross має вийти в Європі на другу половину 2025 року. Його вироблятимуть на заводі в Ренні, Франція, а ціни будуть оголошені ближче до дати випуску.