Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
У країні електромобілів народився звір із двома турбінами — 4.0-літровий V8, що поєднує потужність бензину та гібридну ефективність.
Поки світ обговорює чергові електричні новинки з Auto Shanghai, Great Wall Motors вирішила піти проти течії — і вивела на сцену новий твін-турбо V8. Його об’єм — 4.0 літри, архітектура — класична V-подібна вісімка, а технологічне наповнення цілком відповідає 2020-м: подвійне впорскування пального, два масляні насоси та межа обертів у 8000 об/хв.
Цей двигун — не просто даниною минулому, а поглядом у майбутнє потужних гібридів. Між бензиновим агрегатом і трансмісією встановлено електромотор, що дозволяє авто їхати лише на електротязі — зручно у місті. Але коли справа доходить до траси або буксирування — V8 бере ініціативу на себе.
За даними WhichCar, силовий агрегат призначено для преміальних SUV, пікапів і машин, що потребують сили для буксирування. Передбачається кілька варіантів налаштування — від робочого тягача до динамічного шосейного спортсмена.
Першим цю силову установку отримає Tank 300 — люксовий позашляховик від GWM, що стилістично нагадує Mercedes-Benz G-Class. Його дебют стане не просто технічним проривом, а ще й сигналом: Китай більше не тільки про електрику — він готовий нав’язати боротьбу навіть у грі “вісімок”.
Цікаво, що саме австралійський підрозділ GWM першим опублікував фото нового двигуна у соцмережах. Компанія має потужну присутність в Австралії з широким асортиментом SUV і пікапів, зокрема й Tank. Наразі ця модель там продається з турбованим 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном, 2,4-літровим турбодизелем або ж у гібридній версії з тим самим 2,0-літровим агрегатом. На Auto Shanghai також показали спеціальну версію Tank 300, але поки неясно, чи саме вона першою отримає новий V8.