Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Гібрид Honda CR-V TrailSport 2026 року

Позашляхові можливості зараз дуже популярні, тому майже кожен бренд створив новий суббренд або спеціальний рівень комплектації для своїх позашляховиків та пікапів, що звучить міцно. Honda не є винятком, і хоча вона пізно та невдало розпочала свою версію TrailSport, яка дебютувала на Passport минулого покоління, ситуація значно покращилася з наступними моделями, включаючи ті, що базуються на Passport останнього покоління, трирядний позашляховик Pilot і навіть пікап Ridgeline. Однак Honda CR-V TrailSport Hybrid 2026 року може стати першим низхідним кроком на шляху TrailSport у правильному напрямку.

Перший залп Honda у світі позашляхових комплектацій відбувся у 2022 році з першим Passport TrailSport, але це, очевидно, було зусиллям в останню хвилину, застосованим до старіючого позашляховика, у якого вже були зняті дві шини, а заміна маячила на горизонті. Здебільшого це був пакет зовнішнього вигляду, єдиним реальним оновленням першого TrailSport були (чотири) шини з більш агресивними боковинами, запозиченими у пікапа Ridgeline.

Honda, принаймні, була чесною, обіцяючи реальні можливості моделей TrailSport, які з’являться в майбутньому, і це сталося завдяки реальним покращенням підвіски, всюдихідним шинам, захисту днища та іншим перевагам у наступних моделях TrailSport, Pilot TrailSport та Ridgeline TrailSport, а нещодавно з’явилася й Passport TrailSport другого покоління.

Ми були здивовані, дізнавшись, що розширення назви TrailSport до CR-V Hybrid відкидає всі ці досягнення у вікно та повертає TrailSport до, ну, здебільшого, зовнішнього вигляду, як в оригінальному варіанті Passport.

Єдиним функціональним оновленням, унікальним для комплектації TrailSport Hybrid, є комплект всюдихідних шин Continental CrossContact ATR на нових 18-дюймових дисках. Немає жодних змін у підвісці, захисних пластинах чи іншому захисті днища, не змінюється висота дорожнього просвіту, а також не змінюються кути в’їзду, перелому або з’їзду.

Honda швидко зазначає, що є нова позашляхова програма контролю тяги, яка використовує векторизацію крутного моменту на основі гальм для покращення зчеплення на дуже низьких швидкостях (менше 9 миль/год), але це програмне забезпечення не є унікальним для TrailSport Hybrid. Воно є стандартним для кожного повнопривідного CR-V 2026 року.

Усі інші переваги TrailSport Hybrid залежать від базового рівня комплектації, на якому він базується. Розташований вище за комплектацію Sport Hybrid, посередині лінійки, потужний гібридний силовий агрегат входить до стандартної комплектації, як і повний привід. 204 к.с. і особливо 247 фунт-фут крутного моменту будуть бажаним доповненням на бездоріжжі порівняно з базовим (негібридним) CR-V, який має 190 к.с. і 179 фунт-фут крутного моменту.

Витрата пального, ймовірно, дещо постраждає на нових всюдихідних шинах, але Honda поки що не має точних цифр. Очікуйте трохи менше, ніж 40 миль на галон у місті, 34 милі на галон на шосе та 37 миль на галон у змішаному циклі, як у інших гібридів CR-V з повним приводом.

Щоб помітити TrailSport Hybrid, потрібно буде уважно придивитися, якщо він не пофарбований у колір Ash Green Pearl (попелясто-зелений перламутровий) – єдиний ексклюзивний колір для цієї комплектації CR-V. Помаранчеві значки TrailSport – це найпривабливіша зміна, за якою йдуть спеціальні колеса та шини. Крім того, вам доведеться бути експертом з CR-V, щоб помітити чорну зовнішню обробку та срібну «накладку на захист» на нижній частині передньої панелі. Усі гібриди CR-V 2026 року отримують однакову нову передню та задню панелі, за винятком кольору накладки на захист.

Трохи легше розпізнати ДНК TrailSport всередині, де Honda вишила логотип TrailSport помаранчевим кольором на підголівниках та влила його в гумові килимки, також помаранчевого кольору. Ці речі доповнюються контрастною помаранчевою строчкою всюди та навіть помаранчевим амбієнтним підсвічуванням.

Будучи новим рівнем комплектації, Honda також дозволила собі кілька вольностей у комбінуванні та підборі обладнання для інтер’єру. 10,2-дюймова цифрова панель приладів від дорожчих комплектацій входить до стандартної комплектації, як і підігрів передніх сидінь з тканинною оббивкою, підігрів керма, електропривод дверей багажника та люк на даху. Він також отримав оновлену стереосистему з вісьмома динаміками замість стандартних шести.

Honda також анонсує кілька оновлень у середині циклу для решти лінійки CR-V. Кожна комплектація тепер отримує стандартний 9,0-дюймовий інформаційно-розважальний екран, на 2 дюйми більший, ніж у моделей 2025 року. Бездротові функції Apple CarPlay та Android Auto тепер є стандартними для всіх моделей, разом із бездротовим зарядним пристроєм для телефону, щоб ці пристрої заряджалися під час сполучення. Як зазначалося вище, всі гібридні комплектації отримують нові «носові» та «хвості» моделей.

В іншому випадку, для всієї лінійки доступні нові дизайни коліс. Вищі комплектації, починаючи з EX-L, тепер стандартно отримують 10,2-дюймову цифрову панель приладів, а топова версія Sport Touring Hybrid тепер має вбудоване програмне забезпечення Google, таке як Карти та Асистент.

Повний модельний ряд Honda CR-V 2026 року надійде у продаж приблизно через місяць, наприкінці травня. Поки що немає інформації ні про витрату палива, ні про ціни. Ми не очікуємо, що витрата палива зміниться для чогось, окрім TrailSport Hybrid, оскільки решта залишилася незмінною з минулого року. Ціноутворення є більш актуальним, оскільки Honda бореться з митними тарифами Трампа , але якщо воно хоч трохи схоже на минулорічне, то базова модель має коштувати від 31 500 доларів, а найдешевший гібрид – від 36 000 доларів. Виходячи з його позиціонування, ми припускаємо, що TrailSport Hybrid коштуватиме приблизно від 38 000 доларів.

👁 1360
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності