Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Все про Renault 4: переваги, недоліки, враження

Це новий невеликий електричний кросовер. Тут, у Top Gear, ми могли б використовувати це речення як комбінацію клавіш (cmd-alt-EC), бо ми так часто його використовуємо. Нові невеликі електричні кросовери продовжують з’являтися, багато з них від китайських брендів, про які ви не чули.

Цей відрізняється тим, що має глибоке коріння. Renault продає електромобілі у Великій Британії вже понад десять років.

Також, сама «четвірка» тісно пов’язана з чудовим Renault 5 EV, але має на 8 см довшу колісну базу, тому є більше місця для ніг пасажирів ззаду та їхніх речей у багажнику. Ось чому вона насправді трохи дорожча за R5, навіть якщо їхні назви можуть змусити вас подумати, що ціни навпаки.

Зрештою, стилістичне натхнення для моделі 4 взято з Renault 4 1961 року. Це був один з перших хетчбеків, ще до того, як цей термін був визнаний. Він також, на десятиліття старший за слово «кросовер», але був і новим серед них. Саме тому французькі фермери та всілякі мешканці Північної Африки та Південної Америки так його любили. Йому потрібна була лише траса, а не дорога.

Не будемо надто захоплюватися зв’язком із сучасним R4, адже оригінальний R4 був надто дешевим, а новий трохи преміальніший.

То це ретро чи ні?

Не зациклюйтеся на визначенні. Дизайнери Renault кажуть, що це щось на кшталт сучасної еволюції. Можливо, якби оригінальний Land Rover помер у середині 1990-х, а потім з’явився нинішній Defender , у вас була б паралель.

Ось як вони оновили старі лінії. Колись передня частина була єдиною хромованою рамкою з круглими фарами на кінці та решіткою радіатора посередині: тепер хром замінено світлодіодною периметральною рейкою. Лінія розрізу між нею та крилами повторює проміжок між оригінальними крилами та відкривається вперед блоком капота та решіткою радіатора.

На високих плоских боках розташовані ребристі дверні панелі, як у R4 GTL. Заднє дверне скло з зворотним нахилом та трапецієподібне заднє бічне скло зберігають характерний ритм вікон старого автомобіля. Вертикальні задні двері та високі вузькі ліхтарі доповнюють картину.

А всередині? Розсувні вікна? Гумові килимки? Важіль перемикання передач від садової техніки?
Є деякі натяки на спадщину, особливо в цій комплектації Techno, де оббивка виглядає як денім і навіть має штучні мідні заклепки. Але насправді це повністю сучасне сидіння. Чудовий інтерфейс Renault включає добре організовані екрани та безліч корисних перемикачів швидкого доступу.

На задньому сидінні двоє дорослих можуть розміститися без особливих труднощів. Троє людей поперек були б тісними, але цілком прийнятними для короткої поїздки. Багажник також напрочуд глибокий. Детальніше про це у вкладці «Інтер’єр» цього огляду.

Як воно їздить?

З ним приємно ладити. Ви керуєте ним пальцями ніг і кінчиками пальців, оскільки педалі та кермо легкі та швидко реагують. Але як тільки ви акліматизуєтесь, це робить його бадьорим.

Двигун має потужність 150 кінських сил, але важить значно менше 1500 кг, тому досить добре справляється з цим завданням: розгін від 0 до 100 км/год займає 8,5 секунди. Підвіска має досить складну конструкцію, з багатоважільною задньою підвіскою, тому вона точно проходить повороти та тихо долає нерівності.

Старий R4 мав м’яку їзду і майже повністю нахилявся на дзеркала заднього виду на крутому повороті. Новий має досить тугу пружину та дуже контрольований.

Він також досить ефективний. Обидві версії у Великій Британії мають акумулятор ємністю 52 кВт·год, що забезпечує запас ходу 250 миль за циклом WLTP. Ми проїхали реальні 215 миль, включаючи досить енергійну їзду по бездоріжжю, але без автоматичного вибору маршруту. Крейсерська швидкість 130 км/год (81 миля/год) зменшила б запас ходу до приблизно 180 миль навіть у теплу погоду.

А як щодо суперників?

Ford Puma Gen-E є найочевиднішим прикладом, разом із купою автомобілів з імперії Stellantis – Peugeot e-2008 та електричними версіями Vauxhall Mokka та Jeep Avenger. Ви також можете придбати трохи більший електромобіль китайської марки за ті ж гроші, як-от MG4. Базова модель Volvo EX30, Smart #1 або Mini Aceman коштує дорожче, ніж R4, через менший запас ходу. Невеликі електромобілі могутньої групи VW все ще застрягли на стадії концепт-карів.

Діапазон акумуляторів R4 відповідає ціновим конкурентам. Мало хто має варіанти з суттєво більшими акумуляторами, окрім MG4, який коштує значно дорожче.

Який вердикт?

«Приїжджайте заради зовнішнього вигляду; залишайтеся заради ціни, простоти використання, розумних технологій та справді приємного водіння»

Було продано вражаюче число – вісім мільйонів оригінальних Renault 4, але ваші спогади про них, ймовірно, такі ж іржаві, як і зараз. Тож не хвилюйтеся, якщо всі ці розмови про ретро не знаходять у вас відгуку.

Новий Renault 4 – це сам по собі розумний маленький сучасний автомобіль, який помітно відрізняється від хвиль стандартних речей, що з’являються в дилерських центрах по всій країні. В епоху електромобілів дизайн має все більше значення. Renault мав два прямих хіти з R5, а тепер і з R4.

Але в R4 є переваги, окрім дизайну. Приїжджайте заради зовнішнього вигляду; залишайтеся заради ціни, простоти використання, розумних технологій та справді приємного водіння.

👁 124
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності