Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Абсолютно новий електричний Cooper

Чи є бензиновий хот-хетч вичерпаною силою? Не базується на цьому тесті на 6000 миль.

Багато говорилося про те, чи справді новий Mini Cooper заслуговує на таке визначення, адже якщо зняти дещо оновлений кузов, вирвати стильну в’язану приладову панель та від’єднати масивний круглий сенсорний екран, то залишиться фактично те саме шасі та кузов білого кольору, що й у його попередника, який надійшов у продаж ще у 2013 році.

Хоча електричний Cooper є абсолютно новим і тепер виготовляється в Китаї на платформі, розробленій спільно з Great Wall Motor, остання версія хетчбека з двигуном внутрішнього згоряння, яка все ще виготовляється в Оксфорді на передньопривідній платформі FAAR від BMW, більше схожа на серйозне рестайлінгування.

Як не дивно, попри їхнє разюче різне походження та основи, ці два автомобілі виглядають загалом однаково, за винятком дверних ручок електромобіля, що врівень з головою. Отже, це все з’ясувалося.

На щастя, модельний ряд моделей з двигунами внутрішнього згоряння не потребує додаткових пояснень: ви все ще можете мати три- або п’ять дверей, 1,5-літровий турботрициліндровий двигун у C або 2,0-літровий турбочотирициліндровий двигун у S або John Cooper Works, і все ще спрощується тим фактом, що дизельні двигуни та механічні коробки передач відійшли на другий план повсюдно, на краще чи на гірше.

Вам більше не потрібно витрачати багато часу на конфігуратор. Оберіть один із трьох пакетів оздоблення (Sport, Classic або Exclusive), оберіть колір кузова та диски, застосуйте потрібний «рівень» обладнання (1, 2 або 3) — і все готово.

Тридверний C — це Classic початкового рівня, але з пакетом опцій Level 2, опціональним жовтим кольором Sunnyside та стильними 17-дюймовими легкосплавними дисками, тому він виглядає досить висококласним, не схиляючись до нещирих конотацій спортивної майстерності, які має на увазі оновлений Sport.

Він має адаптивні світлодіодні фари, безключовий доступ, підігрів передніх сидінь, бездротову зарядку для телефону та панорамний люк – і я досі не знайшов у ньому нічого іншого, чого б йому не бракувало. Добре що обійшлося без адаптивного круїз-контролю та вбудованої камери, які ви отримуєте на 3-му рівні.

За збігом обставин, Cooper витісняє з мого паркувального місця інший маленький ретро-хетч у яскраво-жовтому кольорі, орієнтований на моду. Хоча я сумуватиму за більш відвертими спортивними тенденціями та більш вишуканим стилем мого старого Abarth 500e, я не сумуватиму за його мізерним запасом ходу в 225 кілометрів і часом зарядки 30 хвилин.

Натомість, скромний двигун Mini та громіздкий 44-літровий паливний бак по суті звільнили мене з кайданів, давши свободу вибрати далеке місце призначення в стислі терміни та вирватися за межі траси M25, зовсім не враховуючи, скільки зупинок мені доведеться зробити чи скільки серіалів Netflix мені доведеться завантажити, щоб зайнятися зарядними станціями Banbury Instavolt.

Cooper — один із небагатьох бензинових суперміні, що залишилися у продажу, а попередні лідери сегмента вже зникли, оскільки їхні виробники зосереджуються на більших, вигідніших (і зазвичай електричних) альтернативах.

Але навіть тоді це навряд чи вибір народу: з його початковою ціною від 23 150 фунтів стерлінгів, вам доведеться не враховувати деякі набагато місткіші кросовери – та дедалі більш конкурентне поле альтернатив електромобілям – щоб купити Cooper у наш час.

Якщо люди хочуть малого, вони, як правило, хочуть і дешевого, і, так само, якщо люди хочуть преміум-класу, вони, як правило, обирають великий автомобіль.

👁 88

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності