
Рідкісні знахідки на колесах
— 04.05.2025 / 8:45Поки палеонтологи сподіваються відкрити нові види кісток динозаврів, а металошукачі мріють викопати мішки з рідкісними золотими монетами, мисливці за оловом шукають рідкісні транспортні засоби.
Хоча ми знаємо, що ніколи не знайдемо забутий Ferrari 250 GTO чи покинутий Aston Martin DB4 Zagato, на звалищах все ще ховається безліч рідкісних автомобілів.
КАДИЛАК ШВИДКА ДОПОМОГА – 1942
Ця машина швидкої допомоги Cadillac 1942 року випуску – ідеальний приклад надзвичайно рідкісного автомобіля з дуже невеликою вартістю. Попри те, що її зібрали вручну майстри – у цьому випадку співробітники кузовного заводу S&S – такі професійні автомобілі просто не мають великої колекційної привабливості.
Звісно, якби це був Кадилак 1959 року, це була б зовсім інша історія, і його б, безсумнівно, врятували та перетворили на чергову репліку «Мисливців за привидами».
ЛІНКОЛЬН ПРЕМ’ЄР – 1960
Лише 4200 людей були готові заплатити 5945 доларів, необхідних для купівлі чотиридверного седана Lincoln Premier 1960 року з жорстким дахом, що робило їх незвичайним видовищем на автомагістралях. Звичайно, сьогодні вони зустрічаються значно рідше, і це перший екземпляр, який ми виявили на звалищі. Але, на жаль, цей навряд чи колись вдасться врятувати. Він десятиліттями стояв припаркований у лісі та страждає від невиліковної хвороби олов’яного черв’яка.
КАДИЛАК КАТАФАЛК – 1954
У 1954 році Cadillac поставив лише 1611 комерційних шасі американським кузовним виробникам для переобладнання в лімузини, машини швидкої допомоги, катафалки та квіткові автомобілі. Однак, попри неймовірну рідкість, компанія L&L Classic Auto з Айдахо просить за цей катафалк, зібраний S&S, лише 5500 доларів. Який ще класичний автомобіль ручної роботи, якого існує лише кілька екземплярів, можна купити за такі гроші?
КАБРІОЛЕТ STUDEBAKER – 1948
Розуелл, штат Нью-Мексико, відомий у всьому світі завдяки непізнаному літальному об’єкту, який нібито розбився на сусідньому ранчо в 1947 році. Поки туристи стікаються до міста, щоб відвідати музей, ми вирушили прямо до A1 Auto Recycling. На жаль, цього заводу більше не існує, але, сподіваємося, хтось врятував цей рідкісний кабріолет Studebaker 1948 року від знищення, адже було випущено лише 8000 екземплярів.
Вантажне судно Темза 800
Ось ще один незвичайний британець – Ford Thames Van. Випускався в Англії між 1957 і 1965 роками, він був доступний як панельний фургон, пікап і мікроавтобус. Хоча вони добре продавалися на внутрішньому ринку, і завод зійшов з продажу 187 000 автомобілів, дуже мало експортних моделей Thames 800 та Thames Freighter потрапили до США.
Той, хто володів цим автомобілем, явно мав труднощі з пошуком запчастин, звідси й саморобний дерев’яний бампер.
ЛЛОЙД LT500
Японці були не єдиними, хто експортував мікроавтомобілі до США. Хоча Lloyd LT500, виготовлений у Східній Німеччині, насправді продавався досить добре та успішно переманював клієнтів у Crosley, Henry J та Nash Metropolitan, зараз вони майже зникли. Однак неймовірно, але у Oakleaf Old Cars їх два: універсал (ліворуч) та фургон.
Кліппер – 1956
Як вам така рідкість? Це Clipper Custom 1956 року випуску. Лише на один рік Clipper перестав бути Packard і став самостійною маркою. Це було свідоме рішення запобігти тому, щоб автомобіль початкового рівня зашкодив іміджу Packard як бренду розкішних автомобілів.
Але виробництво було закрито наприкінці року, коли завод Packard у Детройті закрився. Було продано лише 18 482 Clipper, 8708 з яких були чотиридверними Custom, як цей.
КАДИЛАК ФЛІТВУД – 1971
Зараз це може здаватися безнадійною катастрофою, але в 1971 році цей Cadillac Series 75 Fleetwood був верхом розкоші та пишноти. З ціною 12 000 доларів він був майже вдвічі дорожчим за Sedan de Ville. Для порівняння, середній сімейний дохід у 1971 році становив 10 290 доларів. Не дивно, що обсяги продажів сягали тризначних цифр.
КРОСЛІ – 1948
Компанія Crosley з Цинциннаті, штат Огайо, виробляла мікроавтомобілі з 1939 по 1952 рік. Її мініатюрні автомобілі з їхньою економною витратою палива приваблювали автомобілістів з обмеженим бюджетом, і загалом їх було виготовлено 84 000. Цей універсал, який знаходиться в автомайстерні Jim’s Vintage Automotive в Маунтін-Хоум, штат Айдахо, схоже, є екземпляром 1948 року. Хоча вони ніколи не вироблялися у великих кількостях, вони мають досить хороший відсоток виживання завдяки своїй новизні.