Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Acura RSX нового покоління: перші подробиці майбутньої моделі

Лінійка електромобілів Acura розшириться на один автомобіль із запуском нового RSX. Компанія анонсувала новий RSX EV на початку цього місяця, який матиме форму кросовера-купе, натхненного концептом Acura Performance, який дебютував минулого року в Монтереї.

Хоча ранні фотографії дають нам гарне уявлення про те, як може виглядати серійна версія, цікаві деталі про силовий агрегат поки що залишаються загадкою. Ми знаємо, що це буде перша модель Acura, яка використовуватиме платформу Honda 0 серії, яку автовиробник планує насипати такими технологіями, як передові системи допомоги водієві та штучний інтелект.

Ймовірно, ми дізнаємося багато нового про RSX у найближчі місяці, перш ніж виробництво розпочнеться пізніше цього року. Але поки що ось усе, що ми знаємо про майбутній електричний кросовер Acura RSX.

Acura відроджує назву RSX для свого нового електромобіля. Бренд востаннє використовував цю назву 20 років тому , коли перейменував Honda Integra четвертого покоління на RSX у Сполучених Штатах. Це остання історична назва, яку автовиробник відродив для використання на кросовері або позашляховику, після таких автомобілів, як Mitsubishi Eclipse та Ford Capri. Acura оголосила назву моделі раніше цього року.

Acura вже продемонструвала новий кросовер, демонструючи деякі його дизайнерські рішення. RSX натхненний концептом Acura Performance, який був представлений минулого серпня. Він має гострий стиль із загостреним носом, глибокими повітрозабірниками, тонкими фарами під скульптурним капотом, чорною «теплицею» в дизайні фастбека та глибокими складками на дверях і передніх крилах, що створюють вентиляційні отвори за передніми колесами.

Ми очікуємо, що багато з цих стилістичних деталей будуть перенесені на серійну версію. Наш рендеринг надає позашляховику дзьобоподібний ніс, натхненний концепцією Performance, спортивний передній бампер з такими ж глибокими повітрозабірниками та тонкі фари.

Задня частина RSX, яку ми маємо найкраще роздивитися, має тонкий задній ліхтар на всю ширину, що простягається по всій задній частині кросовера, з довгим люком, що простягається від дверей до задньої частини, який також має глибокі вентиляційні отвори за задніми колесами, що ще більше додає його спортивного вигляду.

Ми не знаємо, як виглядатиме RSX всередині, але частина, яку ми бачимо на єдиному попередньому зображенні Acura, створює враження, що автомобіль має один великий екран на приладовій панелі, який поєднує цифровий дисплей приладів та екран інформаційно-розважальної системи в одному блоці. Також схоже, що він має спортивні сидіння, щоб утримувати пасажирів на місці, та кругле кермо.

У той час як перший електромобіль Acura, ZDX, використовував платформу Ultium від General Motors, RSX буде базуватися на платформі Honda 0 Series, абсолютно унікальній архітектурі. Honda продемонструвала її на початку січня, демонструючи седан 0 та позашляховик 0, які, за словами автовиробника, були майже серійними зразками продуктів, які він запустить у першій половині 2026 року.

Платформа матиме розширені програмні функції завдяки операційній системі Asimo, включаючи автономні можливості 3-го рівня, які дозволять водієві прибирати руки з керма та відводити погляд від дороги. Платформа також матиме штучний інтелект, який зможе розпізнавати ваш емоційний стан і змушувати автомобіль реагувати, а також вивчати вподобання водія, такі як його улюблена музика.

Однак незрозуміло, чи всі ці технології та обіцянки щодо того, що вони можуть запропонувати, одразу ж потраплять у новий RSX.

Ми не знаємо, чи планує Honda пропонувати RSX з одним чи двома електродвигунами, але компанія назвала нову модель «продуктивним» позашляховиком, який також є «приємним в управлінні» автомобілем. Нам доведеться почекати, щоб дізнатися, що це означає, але він має бути принаймні швидко зібраний, як і більшість електромобілів. Honda також наголосила, що електровісь платформи будуть зосереджені на « легкій вазі », що має сприяти її продуктивності.

Хоча Honda не надала подробиць щодо RSX, платформа 0 серії має забезпечити кросоверу запас ходу щонайменше 300 миль — загальноприйнятий галузевий стандарт. Він матиме 400-вольтову архітектуру, здатну заряджати акумулятор до 80 відсотків лише за 15 хвилин.

Концепт Acura Performance, який був попереднім проєктом RSX, мав 23-дюймові колеса, обтягнуті високопродуктивною гумою, під якою приховувалися чотирипоршневі гальмівні супорти. Однак, схоже, RSX носить 20-дюймові колеса з всесезонними шинами Michelin E-Primacy. Для серійної моделі має бути оновлений варіант коліс та шин.

👁 938
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності