Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Седан та універсал застали тренуватися у спортзалі «Ring».
В епоху зменшення розмірів автомобіля, Audi, схоже, йде проти цієї тенденції зі своїм RS5 наступного покоління. Прототипи популярного седана (технічно п’ятидверного ліфтбека) та універсала були помічені на Нюрбургринзі, видаючи приємний шум двигуна. Звук, який ми чуємо, безумовно, походить від чогось з більш ніж чотирма циліндрами. Ми робимо ставку на V-6, ймовірно, гібридний двигун із підзарядкою, щоб відповідати суворішим нормам викидів.
Audi пообіцяла ніколи не випускати чотирициліндровий автомобіль RS, тому не дивно, що наступний RS5 може зберегти всі шість циліндрів. Ми не забули про п’ятициліндровий агрегат, але 2,5-літровий TFSI тепер фактично обмежений RS3, оскільки TT RS давно минулий, а RS Q3 навряд чи повернеться з рядним п’ятициліндровим двигуном.
Нові моделі RS5 вкриті завитковим камуфляжем, але він не приховує товсті овальні наконечники вихлопних труб, які тепер розташовані ближче один до одного, створюючи атмосферу Porsche. Дві вихлопні труби дуже схожі на справжні, адже Audi пообіцяла не встановлювати підроблені вихлопні труби на свої автомобілі, хоча моделі RS ніколи цим не займалися. Хоча я загалом вважаю, що чим більше, тим краще, ці овали можуть бути трохи завеликими. Можете не погоджуватися.
В інших аспектах дует RS5 може похвалитися більшими повітрозабірниками та опуклими крилами, причому передні крила мають великі (і, сподіваємося, функціональні) вертикальні вентиляційні отвори для охолодження гальм або для аеродинамічних цілей. Великі колеса з низькопрофільними шинами гарно заповнюють арки, а Audi додала невеликий спойлер у задній частині цього не-седана.
Якщо ви стурбовані збільшенням ваги нового RS5, то й ми теж. Попередній RS4 Avant важив у Європі 1745 кілограмів, або 3847 фунтів. Збереження шестициліндрової установки з додаванням акумулятора та електродвигуна може підняти вагу суперуніверсала вище 2000 кілограмів, близько 4409 фунтів. З позитивного боку, він обов’язково пропонуватиме більше потужності.
Але це шпигунське відео стосується не лише нового RS5. Також з’являється більший RS6 Avant наступного покоління з аналогічно розташованими овальними вихлопними трубами, тепер ближче до центру заднього бампера. Він має ще ширші крила та звучить агресивно. Незрозуміло, чи новий RS6 також піде шляхом підзаряджання від мережі гібридом, але це цілком можливо, враховуючи, як може поставати перед труднощами конфігурація лише з V-8 через жорсткіші європейські правила викидів.
Колишній керівник відділу дизайну Audi Марк Ліхте заявив, що ці автомобілі представлятимуть «моделі RS ICE останнього покоління», додавши, що наступні RS5 та RS6 будуть разючими. Ми тут для цього. Звичайний A6 щойно представили, тому RS6 доведеться почекати, особливо враховуючи, що новий S6 ще не з’явився на ринку. Audi може представити новий RS5 до кінця року або десь у 2026 році.