Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Суперечливі автомобілі Mercedes

Mercedes-Benz першим запустив автомобіль у виробництво, але це не означає, що всі його автомобілі з того часу були такими успішними…

Mercedes — це не бренд, який особливо відомий своїми суперечками, принаймні порівняно з деякими, які ми могли б згадати.
Однак, у нього були свої моменти, коли він виробляв автомобілі, які, безумовно, змусили людей задуматися.

Мерседес 35 к.с. (1900)
Перший Mercedes був запропонований Daimler одним з його дилерів, Емілем Еллінек-Мерседесом (1853-1918), який назвав його – разом зі своєю гоночною командою і навіть, як не дивно, себе – на честь своєї маленької доньки (1889-1929).

Розроблений Вільгельмом Майбахом (1846-1929), 35-сильний автомобіль був легким і потужним, а також мав надзвичайно низький для того часу центр ваги. Це був такий швидкий дорожній автомобіль, який так добре виступав у змаганнях, що французький журналіст і піонер автоспорту Поль Меян (1852-1938) був зворушений написати: «Ми вступили в еру Мерседеса».

Мерседес-Симплекс (1902)

Вільгельм Майбах продовжив розробку 35-сильної моделі першою з кількох моделей Simplex, названих так тому, що вони були простіші в експлуатації, ніж їхні попередники. З 40-сильною потужністю вона була ще швидшою, і хоча пізніше були додані менш потужні версії, остання, представлена ​​в 1909 році, мала потужні 65 кінських сил.

Імператор Вільгельм II (1859-1941) був ентузіастом і жартував з Майбахом, що його нова модель «не така вже й проста», тоді як американський магнат Вільям К. Вандербільт (1849-1920) володів Simplex, який існує досі та вважається сьогодні найстарішим Mercedes з наявних .

Мерседес 75 к.с. (1907)

Першою великою суперечкою в Daimler став відхід Вільгельма Майбаха. Після суперечки він залишив компанію, до якої приєднався ще до початку виробництва автомобілів, і його місце на посаді технічного керівника зайняв Пауль Даймлер (1869-1945).

Останнім внеском Maybach у розвиток фірми стала розробка першого шестициліндрового двигуна. У версії об’ємом 10,2 літра він вперше з’явився в січні 1907 року в автомобілі, відомому тоді як 75 к.с., хоча через два роки його перейменували на 39/80 к.с. Пізніше, в 1907 році, з’явилася версія об’ємом 9,5 літра в моделі 65 к.с., яка стала 37/70 к.с.

Мерседес-Найт (1910)

Після десятиліття виробництва моделей Mercedes з власними двигунами, мабуть, шокувала новина про те, що Daimler представив автомобіль з агрегатом, розробленим кимось іншим. Цим іншим кимось був американець Чарльз Єль Найт (1868-1940), чия конструкція клапанів з гільзою була дуже популярною на той час і використовувалася кількома виробниками.

Першим Mercedes-Knight був 4,0-літровий 16/40 к.с. 1910 року випуску, а через два роки з’явилися аналогічні 10/30 к.с. та 25/65 к.с. Їхні двигуни були дуже тихими, але їх також було важко як будувати, так і обслуговувати. Це, разом з обмеженим потенціалом розвитку, призвело до того, що Daimler відмовився від цієї ідеї в 1924 році

Мерседес 18/100 (1914)

Хоча ми зосереджуємося переважно на автомобілях, розроблених переважно для дорожнього використання, видно, що це робить виняток у випадку гоночного автомобіля 18/100, який брав участь у Гран-прі Франції в липні 1914 року. Ця подія була, по суті, битвою між Францією та Німеччиною, представленими відповідно Peugeot та Mercedes.

Peugeot продемонструвала чудову боротьбу, але зрештою всі нагороди дісталися Mercedes, який посів перші три місця. Домашні вболівальники були приголомшені поразкою від нації, яка менш ніж через місяць стала їхнім ворогом у воєнний час.

Понтон Мерседес (1953)

Автомобілі Mercedes одразу після війни виглядали більш-менш так само, як і в 1930-х роках. Ця тенденція зникла в 1953 році, коли Mercedes представив серію під кодовою назвою W120. Її прозвали «понтоном» через стиль кузова, який мав те, що можна неввічливо назвати плитними боками, і нічого не нагадував підніжки минулого.

Модель 180 D 1954 року мала дизельний двигун, що було незвично на той час, але не новим. Модель 260 D, випущена до появи Ponton у 1936 році, також мала такий двигун, як і попередні комерційні автомобілі. Mercedes від Ponton був ключовою моделлю, яка допомогла компанії повернутися до успіху після воєнних років.

Мерседес C 111 (1969)

Як це часто буває з виробниками, один з найвизначніших автомобілів, коли-небудь створених Mercedes, так і не був проданий публіці. Насправді їх було кілька, оскільки C 111 був серійним і випускався протягом кількох років. Як і 300 SL, усі вони мали двері типу «крило чайки», але на відміну від попередньої серійної моделі, вони були середньомоторними.

У більшості випадків двигун був роторним, але Mercedes вирішив, що це не шлях уперед, і донині не продав серійного автомобіля з такою системою. Пізніші моделі C 111 мали бензинові двигуни V8 або, в одному випадку, 3,0-літровий дизель.

Мерседес C 36 AMG (1993)

AMG починала як тюнінговий бізнес, що спеціалізувався на запчастинах для автомобілів Mercedes, і протягом багатьох років була залучена до компанії. Першою співпрацею в дорожніх умовах став C 36 AMG з 3,6-літровим рядним шестициліндровим двигуном.

З максимальною потужністю лише близько 280 кінських сил, він був набагато менш потужним, ніж майбутні моделі AMG, але він був чудово збалансованим, і керувати ним було приємно як на дорозі, так і на треку.

Мерседес М-класу (1997)

M-клас був першим кросовером Mercedes-Benz, який був побудований на першому американському заводі компанії, розташованому в місті Таскалуса, штат Алабама. Попри назву серії в цілому, окремі моделі отримали назву ML (плюс число, що вказує на об’єм двигуна, наприклад, ML 230), щоб уникнути можливої ​​плутанини з автомобілями BMW M.

Цю проблему зрештою було повністю вирішено, коли нова політика призвела до того, що пізніші версії отримали назву GLE-Class.

Mercedes-Maybach S-класу (2021)

Сьогоднішнім еквівалентом старих моделей Grosser Mercedes є топовий S-клас, що, можливо, є доречною даниною генію Вільгельма Майбаха.

Говорячи про 603-сильний двигун V12 S680, ми сказали, що він «забезпечує неймовірну витонченість, високу продуктивність, видатне зчеплення з дорогою для такого великого автомобіля, їзду світового класу та справді ексклюзивний досвід керування пасажирами ».

 

 

 

 

 

👁 449
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності