BMW готує ще більше ексклюзивних моделей обмеженої серії
— 07.05.2025 / 8:44Автомобільна промисловість — це глобальний бізнес, і автовиробники докладають зусиль, щоб підібрати відповідну лінійку моделей для різних ринків. У BMW це означає випуск спеціальних моделей M обмеженої серії, які будуть доступні в одних країнах, але не в інших.
Сільвія Нойбауер, керівниця напрямку клієнтів, бренду та продажів підрозділу BMW M, розповіла BMW Blog, що спеціальні версії для окремих ринків є «справді важливими для бренду» і що компанія «постійно працює над невеликими партіями для різних країн світу». До таких ринків входять Близький Схід, Японія, Південна Корея та Австралія.
У BMW — довга історія створення спеціальних версій моделей M. У квітні бренд представив M4 Edition Nürburgring для Китаю, випущену обмеженим тиражем усього 53 екземпляри. Торік компанія випустила M3 MT Final Edition для Японії — лише 150 одиниць, ексклюзивно для внутрішнього ринку. А в 2022 році Японія отримала 150 екземплярів BMW 7 Series First Edition.
Americans should be familiar with this tactic. In 2013, in the wake of the Great Recession, BMW North America created the M3 Lime Rock Park Edition to boost sales. It was a car that BMW named after an American track and only sold to Americans. BMW made just 200 examples of the car, which is now one of the most desired M3s ever. We can’t wait to see what else BMW cooks up next.















