Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Renault 4 E-Tech: авто для родини

Неможливо заперечувати популярність Renault 5 E-Tech з моменту його виходу на європейський ринок кілька місяців тому. Цей автомобіль здобув визнання завдяки своєму дизайну (перш за все), а також непоганим технічним характеристикам та відносно доступній ціні.

Проте є й «але» — обмежений простір у салоні.
Renault 5 не може похвалитися великим комфортом, особливо для пасажирів на задньому сидінні та з точки зору об’єму багажника.

Але французький бренд знайшов рішення — повернув ще одну легенду, зробивши її практичнішою та універсальнішою версією. І ця модель — не що інше, як Renault 4 E-Tech.

Чим він відрізняється?

✅ Більший простір – зручніший для пасажирів і вантажів.
✅ Той самий стиль – сучасна інтерпретація класики.
✅ Електрична платформа – екологічно та економічно вигідно.

Renault 4 E-Tech: справжня народна альтернатива

Хоча цей автомобіль не має такого впізнаваного, веселого й «миливого» іміджу, як R5, Renault 4 все одно здатен підкорити серця завдяки своїм ретро-лініям, які чітко вирізняють його серед конкурентів. Варто згадати, що довжина моделі становить 4 144 мм, ширина — 1 808 мм, а висота — 1 552 мм. Колісна база — 2 624 мм. Усе це однозначно визначає його як представника сегмента B.

І, як і слід було очікувати, в Renault надали автомобілю вигляду SUV, що ще більше підсилює його практичність без втрати виразного пригодницького стилю. На передній частині одразу привертає увагу особлива решітка радіатора з двома круглими фарами по краях. Вона виготовлена з цільного горизонтального елемента, який справляє сильне візуальне враження — підсвічується як контур решітки, так і емблема компанії.

У профілі чітко видно ретро-дизайн. Попри те, що авто подається як SUV, воно має прямолінійні форми, що явно дісталися йому у спадок від оригінального R4. Також варто відзначити характерні стійки C та D, форма яких перегукується з класикою. Крім того, тут наявні класичні чорні пластикові накладки, зарядний порт на лівому передньому крилі (з боку водія) та колеса діаметром до 18 дюймів.

І нарешті, задня частина автомобіля увінчана двома вертикальними ліхтарями, які також нагадують оригінальну модель. На кришці багажника розміщено модуль для номерного знака, а також назву моделі з правого боку. Особливо привертає увагу великий пластиковий бампер чорного кольору.

Практичний і надзвичайно універсальний салон

Поглянувши на інтер’єр, одразу впадає в око спадщина від молодшого «брата» — R5. Панель приладів майже ідентична, адже тут також є великий виступаючий елемент, який нависає над основною частиною торпедо. На цьому виступі розміщено 7-дюймову цифрову панель приладів і 10,1-дюймовий сенсорний мультимедійний екран.

Крім того, модель оснащена окремим модулем з кількома фізичними кнопками для керування кліматичною системою та іншими швидкими функціями. Також передбачено бездротову зарядку та нішу для смартфона чи інших особистих речей. Передні сидіння досить зручні та добре підходять для будь-якої комплекції. Вони забезпечують комфорт навіть під час середніх і довгих поїздок.

На відміну від свого молодшого брата, Renault 4 пропонує гарний простір для пасажирів на задньому ряду. Їхніми пасажирами буде зручніше у цьому плані, вони зможуть помістити ноги під передніми сидіннями, чого не вистачало в R5. Також є USB-роз’єми для зарядки мобільних пристроїв та кишені на спинках передніх сидінь.

Те ж стосується і багажного відділення. Воно значно більш містке, ніж у його брата. Renault 4 E-Tech має мінімальний об’єм багажника в 420 літрів, який можна збільшити до 1 405 літрів, якщо скласти другий ряд сидінь. Однак є й один мінус: підлога багажника не вирівняна з сидіннями (коли вони складені), що утворює суттєву перепону, яка може ускладнити транспортування деяких вантажів. Як цікавинка, сидіння переднього пасажира також можна скласти, що дозволяє перевозити, наприклад, серфборд.

👁 562
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності