Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Porsche Cayenne GTS Coupe справді їде як спортивний автомобіль (огляд)

Cayenne — це найбільший SUV від Porsche, доступний у стандартній або Coupe-версії. У цьому випадку “Coupe” не означає менше дверей, а іншу форму даху, що нахиляється до задньої частини автомобіля для створення більш спортивного силуету. Ви втрачаєте кілька квадратних футів в багажному відділенні та середнє сидіння в другому ряду.

Porsche пропонує Cayenne Coupe в семи різних варіантах — від базової моделі до гігантського Turbo GT. Однак GTS може бути справжнім фаворитом. Оновлений для 2025 року, він отримав більше потужності від свого двотурбінного V-8 і кілька удосконалень шасі, запозичених від Turbo. В результаті вийшов SUV, який їде більше як високий спортивний автомобіль.

Двигун та трансмісія: Більш потужний двотурбінний V-8

Під капотом знаходиться двотурбінний 4.0-літровий V-8, який видає 493 кінських сили та 486 фунт-футів крутного моменту. Це на 40 кінських сил та 30 фунт-футів більше, ніж у минулорічній моделі. Потужність передається на всі чотири колеса через восьмиступеневу автоматичну трансмісію, що робить цей Porsche єдиним у своєму класі, який не має класичної подвійної муфти PDK. Повітряна підвіска йде в стандарті, знижується на 0,4 дюйма порівняно зі стандартними моделями Cayenne. Також можна додати систему активної стабілізації крену, хоча наш тестер не мав її.

Для 2025 року GTS також отримав нові підшипники передньої осі та окрему систему охолодження для системи повного приводу, запозичену від Turbo GT. Це покращує керованість та забезпечує оптимальну роботу AWD навіть за умов постійного високого навантаження.

Технології та інфотейнмент: Серед найкращих

Кожен Porsche Cayenne оснащений стандартним 12,3-дюймовим центральним екраном інфотейнменту для музики, навігації та налаштувань автомобіля. Також є 12,6-дюймова цифрова панель приладів для водія. Крім того, покупці можуть вибрати третій екран на 10,9 дюйма для пасажира. Система інфотейнменту називається Porsche Communication Management (PCM). Стандартно підтримуються бездротовий Apple CarPlay та Android Auto.

До стандартних технологій належать LED-матричні фари, система 3D-огляду при паркуванні, система Bose, чотири порти USB-C, бездротова зарядка та багато активних систем безпеки, таких як попередження про перехресний рух позаду та система допомоги при гальмуванні.

Дизайн: Більш спортивний та елегантний

Вибір кузова Coupe для Cayenne викликав суперечки з моменту свого представлення у 2019 році, але він все ще існує, що свідчить про його популярність. Особисто я віддаю перевагу стандартному дизайну Cayenne, але цей Coupe теж виглядає чудово, особливо у версії GTS. Спереду він має агресивніші вентиляційні отвори та чорні фари. Ми рекомендуємо вибрати систему спортивного вихлопу, яка замінює стандартну чотирьохвихідну систему на дві центрально розташовані труби, що дають можливість почути чудовий звук V-8.

Простір для пасажирів та багажу: Свідомо компрометований

Звичайний Cayenne має конкурентоспроможні розміри серед інших SUV в своєму класі, але купе втрачає частину простору через знижений дах. Простір для ніг практично такий самий, але висота для вищих пасажирів на задніх сидіннях обмежена. Задній багажник вміщує до 20,9 кубічних футів речей або 53 кубічних фути з складеними сидіннями.

Враження від їзди: Чи це насправді SUV?

У звичайних умовах їзди Cayenne GTS Coupe почувається як будь-який інший Cayenne — комфортний та приємний для подорожей. Однак в режимах Sport або Sport+ автомобіль стає більш агресивним. Усі 5,027 фунтів цієї моделі справно долають круті повороти завдяки керуванню, яке відчувається, наче в Porsche 911.

Витрати пального: Жадібний двигун

Якщо ви хочете чути розкішний рев V-8, будьте готові до витрат. Cayenne GTS Coupe має економічність на рівні 16 миль на галон у місті та 22 на трасі, з комбінованим показником 18 миль на галон.

Вантажопідйомність і буксирування: Більше, ніж ви думаєте

Незважаючи на вигляд спортивного автомобіля, Cayenne GTS Coupe може перевозити до 7,716 фунтів, що більше, ніж у багатьох конкурентів. Вантажопідйомність — 1,311 фунтів, що дозволяє завантажити людей і багаж без перевищення обмежень.

Ціноутворення та висновок: Для ентузіаста, який потребує всього

З стартовою ціною $131,495, Cayenne GTS Coupe є дуже дорогою для свого сегмента, але це типово для Porsche. Наш тестер мав додаткові опції на суму $27,000, включаючи преміум пакет та систему Porsche Dynamic Chassis Control.

Cayenne GTS Coupe поєднує в собі функціональність розкішного SUV і продуктивність суперседану. Не всі люблять його вигляд, але кожен, хто любить водіння, оцінить відчуття за кермом.

👁 243
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності