Ford Model-E: компанія змінює правила гри
— 01.08.2025Ford готується представити нову електроплатформу та доступний електрокар. Компанія обіцяє революцію, подібну до запуску легендарного Model T.
У Subaru вважають, що передні багажники електромобілів (франки) мають проблему з безпекою. Як повідомляє CarMoses, виробник подав дві патентні заявки на конструкції висувних франків для електромобілів, у яких багажник розташовується над електромотором, а не перед ним. Це може суттєво покращити безпеку з кількох причин.
У більшості електромобілів франк займає простір перед електродвигуном. Згідно з поясненням Subaru у патентних заявках, у разі аварії такий франк може зім’ятися і вдарити по високовольтних компонентах, пасажирському салону або обом одразу. Це створює ризик як механічних травм, так і ураження струмом.
У своїх патентних проєктах Subaru пропонує усунути цю небезпеку, водночас зберігаючи додатковий простір для зберігання спереду. Компанія розробила два варіанти конструкцій, які передбачають менший за розміром багажний відсік, що висувається з-під капота.
У першій патентній заявці багажний відсік франка фактично з’єднаний із капотом. Коли капот закритий, коробка акуратно розташовується у своєму відсіку. Але коли капот відкривається, коробка підіймається разом із ним завдяки з’єднанню через поворотні важелі та газові амортизатори. Користувач може витягнути коробку з відкритого капота, дістати потрібні речі, а потім заштовхати її назад на місце.
Інша конструкція, по суті, є протилежною. Багажний відсік розташовується внизу простору франка й піднімається вгору під кутом до користувача за допомогою поворотних важелів або газових амортизаторів. Такий варіант здається більш практичним, ніж той, що кріпиться до нижньої частини капота, оскільки останній може стикнутися з обмеженнями по вазі.
У обох варіантах франка передбачено окремі замки для капота та багажного відсіку. Хоча обидва механізми можуть відкриватися одночасно при піднятті капота, коробку можна заблокувати окремо, щоб залишити капот відкритим, але не дати доступу до речей випадковим перехожим чи зловмисникам.
На кресленнях до патентної заявки видно, що багажний відсік франка розташований над передньою енергопоглинальною конструкцією. У більшості електромобілів із франком лоток заходить досить глибоко в передню частину авто, але будь-який із запропонованих Subaru варіантів буде значно мілкішим. Це може розглядатися як недолік для деяких клієнтів, які надають перевагу більшому об’єму зберігання, як у конкурентів, проте Subaru, схоже, готова піти на такий компроміс заради безпеки. Якщо один із цих варіантів франка дійде до серійного виробництва, він з’явиться в майбутніх моделях бренду, а не в нинішній Solterra, яка взагалі не має франка.