Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Mercedes-Benz AMG C63 (W205)
Говорячи про звукові доріжки, ось авто, яке теж має чим поділитися — бітурбо V8 C63. Рішення AMG перейти на чотирициліндровий двигун у новому поколінні викликало стільки негативу. І це багато говорить про вплив, який мав W205 і його попередник. Натисни на газ у цьому екземплярі 2019 року — і ти досягнеш швидкості автобану майже так само швидко, як встигнеш вимовити його повну назву.
TVR Tuscan Speed Six (Mk1)
Цілком справедливо можна сказати, що світ не оцінив TVR належним чином, поки він існував. Cerbera, Griffith, Sagaris і Tamora — кожна з них по-своєму вражає. Та Tuscan Speed Six, можливо, наша улюблена. Її дизайн досі змушує більшість сучасних родстерів виглядати блідо, а під пухким капотом ховається потужна 4,0-літрова атмосферна “шістка”, яка здатна розігнати авто до 185 миль на годину.
Audi RS6 (C7)
О так, це цілком реально. Ось один варіант менш ніж за £21 000. C7 у кузові Avant — це справжній універсал. Причини очевидні: з комфортом відвезе дітей до школи, без проблем проковтне щойно зрубану різдвяну ялинку (і армію гантелей), і головне — він швидкий. Дуже швидкий.
Lotus Exige S (Series 2)
До цього моменту мова йшла переважно про розгін завдяки сирій, неконтрольованій потужності. Тож давай змінімо підхід! Друге покоління Exige з механічною коробкою передач і всіма трьома заводськими пакунками. У результаті маємо авто вагою близько 900 кг, яке змінює напрямок, як гепард під час полювання, а вишенькою на торті стає показник розгону.
Porsche Panamera Turbo S (970)
Обличчя, яке може полюбити хіба що мати, але цифри Panamera говорять самі за себе: 542 к.с., 553 фунт-фут крутного моменту і максималка — 190 миль на годину. До того ж у цього екземпляра дуже приємний салон, а їздить він на пневмопідвісці з системою Porsche Dynamic Chassis Control.Тож комфорт тут — на найвищому рівні.
Audi RS7 (перше покоління)
Ще один Audi з великим пробігом, але напакований технічними фішками: деактивація циліндрів, система розподілу крутного моменту та самоблокувальний диференціал. У цьому RS7 навіть можна регулювати кліренс на цілих 20 мм, а потужні 390-міліметрові гальма стримують катапультуючий ефект від 552 к.с., які видає V8 з двома турбінами та двома спіральними компресорами. До речі, це більше, ніж у сучасного BMW M3.
BMW M5 Competition (F10)
Хочеш 600 к.с. і телевізори для пасажирів на задньому сидінні? Це BMW M5 у виконанні F10 виконує ці вимоги та більше, з такими видатними особливостями, як аудіосистема Harman Kardon та люк на даху. Оскільки це модель у виконанні «Competition», вона також має чорну решітку радіатора і вихлопні труби, що додають їй характеру. Ну, це ж M5. Що ще можна сказати?
Bentley Continental GT Supersports
Ось великий Bentley з одним власником, який при покупці новим коштував щонайменше £163 тис. А зараз він твій за менше ніж одну сьому частину цієї суми.
Wildcard: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Так, ми знаємо, що ця Giulia Quadrifoglio коштує ближче до £30 тис., але ось що варто врахувати: нова коштуватиме майже втричі більше. Вона ще не подолала й 60 000 миль, і як авто, в яке варто сісти та поїхати, ця альфа з витонченими рисами обличчя та ідеальними пропорціями — це просто магія. Блумін’ беліссіма, як ми неодноразово казали у нашому огляді.
Jaguar F-Type R
Один з останніх справжніх «жертовних» Ягуарів, що п’є бензин. І так, ми знаємо, що це сумна думка. Але ось що не сумно: цей екземпляр до фейсліфтингу зараз доступний за £24,5 тис. з менше ніж 57 000 миль пробігу на його могутньому 542 к.с. суперзарядженому V8. Тому в нього ще багато життя попереду, а про цей звук двигуна ми вам нагадувати не будемо…