Зміни у Renault: де Мео покидає пост СЕО
— 16.06.2025Лука де Мео йде з посади гендиректора Renault після п’яти років. Його замінять, а він очолить люксовий бренд Kering.
Прокачай Carrera до рівня GT3: рішення від TechArt. GT3 — дефіцит, але є альтернатива
Знайти місце для замовлення GT3 покоління 992.2 зараз майже так само складно, як і трофей для «Арсеналу». Рішення? Замовити звичайну Carrera базової комплектації й звернутися до майстрів тюнінгу з TechArt. Вони щойно представили новий пакет модернізації, який додає більше аеродинаміки, видовищності й кінських сил — останнє завдяки силовому комплекту Techtronic.
+108 к.с. і майже GT3
Пакет додає 108 «конячок», підвищуючи потужність 3,0-літрового опозитного мотора з 389 до 497 к.с. — лише на 6 к.с. менше, ніж у 4,0-літрового GT3. Ще більш разючим є приріст крутного моменту: Carrera отримує на 74 фунти-фути більше, ніж її жорсткіший «брат». Хоча офіційні цифри розгону 0–100 км/год поки не вказані, очікується, що початкові 4,1 с наблизяться до 3,4 с GT3.
Не тільки для Carrera
TechArt зазначає, що оновлення доступне не лише для базової Carrera. Моделі «S» і «GTS» також можуть отримати апгрейд із подібними показниками потужності. Враховуючи, що гібридна GTS вже має 535 к.с., доробка від TechArt може підняти потужність за межі 640 к.с.
Деталі дизайну та матеріали
Зображення GTS — про це свідчать активні заслінки переднього бампера. TechArt додав оновлену нижню кромку, яка спрямовує повітря до цих заслінок, а обвіс охоплює весь периметр авто. Усі елементи кузова виготовлятимуться з карбону або склопластику.
Стильно, агресивно, майже GT3
У передній частині з’явилися кілька повітрозабірників, вбудованих у нижню частину капота. Його прикрашає чорне фарбування, яке плавно переходить на дах, створюючи цілісний динамічний образ.
Задній дифузор отримав додаткові «ялинки» (шеврони) для покращення притискної сили, а також нову спортивну вихлопну систему з більшими насадками, які розміщені ближче одна до одної, ніж у стандартної моделі.
І, звісно ж, спойлер-«качиний хвіст»
Без нього жоден апгрейд у стилі GT3 не був би повним. Він додає не лише агресивного вигляду, а й покращує аеродинаміку.
Ціна поки що невідома
Вартість пакета ще не оголошена, проте більшість компонентів уже доступні для замовлення, а повний набір з’явиться трохи згодом.
Тож що обрати — це чи справжній GT3?
З огляду на потужність, зовнішній вигляд і ексклюзивність — питання справді складне.