Авто новини в Україні – autonews.net.ua

BMW показали новий Gran Turismo з «акулячим» носом без камуфляжу

  • Обмежене видання BMW Skytop Grand Tourer помітили без жодного камуфляжу.
  • Модифіковану серію 8 вперше представили як концепт на Villa d’Este у 2024 році.
  • Вироблять лише 50 автомобілів, і всі вони вже продані, попри високу ціну у 500 тисяч доларів.

BMW Skytop: від концепту до реальності всього за рік.Швидкість, продиктована попитом.

Автовиробники можуть діяти блискавично, коли клієнти готові викладати великі суми. У травні 2024 року, лише рік тому, BMW вперше представила Skytop як концепт на шоу Villa d’Este на березі італійського озера Гарда. І ось уже перед нами шпигунські знімки повністю розкритого прототипу без жодного камуфляжу — це означає, що офіційна прем’єра зовсім близько.

Робота, яка почалася раніше, ніж здається

Насправді BMW почала працювати над Skytop задовго до того, як показала його публіці. Ймовірно, компанія ще до презентації провела попередні перемовини зі своїми найзаможнішими клієнтами, щоби дізнатися, чи буде попит на такий ексклюзив. І він був. Саме тому майже одразу після дебюту BMW змогла офіційно заявити, що всі 50 запланованих екземплярів уже продані — кожен за орієнтовною ціною в 500 тисяч доларів.

Skytop: дорого, бо унікально

Ціна у 500 тисяч доларів — це значна надбавка до вартості звичайної BMW 8 серії, на якій базується Skytop. Але цей проєкт — не просто косметичне оновлення. Кожна кузовна панель — нова, включно з дахом у стилі тарга, який доведеться знімати вручну та самостійно зберігати.

Розділені думки щодо дизайну

Ставлення до зовнішності Skytop викликає суперечки. Торік її назвали «можливо, найкращим дизайном BMW за останнє десятиліття» — хоча, враховуючи загальну посередність чи навіть потворність багатьох моделей марки до появи концептів Neue Klasse, це комплімент з натяжкою.

Що сприймається добре, а що – ні

У Skytop є привабливі риси — зокрема, профіль виглядає надзвичайно вдало. Однак передня частина здається занадто звичайною, навіть попри тонкі LED-фари й капот із виразними виїмками. Задня частина взагалі викликає сумніви — вона виглядає  непропорційно масивною, ніж потрібно, нагадуючи моделі з відкидним жорстким дахом середини 2000-х.

Техніка без змін, салон — майже теж

Як і у випадку з подібними ексклюзивними моделями від Ferrari чи Bugatti, інтер’єр Skytop лише трохи відрізнятиметься оздобленням від стандартної 8 серії. А це означає — застарілий центральний блок керування та окремо розташований сенсорний екран, що виглядає дещо архаїчно на фоні сучасних тенденцій.

Проте навряд чи хтось поскаржиться на те, що силовий агрегат залишився без змін. Потужний 4.4-літровий V8 від M8 Competition видає 617 к.с. (625 к.с. за європейською системою) і дозволяє Skytop розганятися до 100 км/год менш ніж за 3,5 секунди.

Твір мистецтва чи спроба наслідувати?

Що скажете ви? Skytop — це блискучий приклад дизайнерського прориву BMW чи невдала спроба створити німецький аналог Aston Martin, яка не дотягує до очікувань?

👁 105
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності